Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

Skolen er helt mongo, bytter på alle eksamensdatoer og glemmer å si riktige dato til norsk eksamen.

Først sier de trekkdag for muntlig eksamen er 10 og 12 juni, så byttet de til den 8 og 10 juni, og nåå har de byttet til den 15 juni fordi de glømte at påbygg ikke er det samme som studiespess... :shifty:

I tillegg sa de at norsk eksamen var den 28 mai, altså IDAG, så kommer jeg der klar for å ha eksamen, men neida, de glømte å si at norsk var i mårrå, det var SIDEMÅL idag... :mad:

Var hos legen på en siste samtale før kne operasjon.. og så sier han at beinet mitt er spinkelt og svakt? Også tror han ikke på at jeg trener? Well fuck him

Først kvalme og hinsides dårlig mage, så sår hals og forkjølelsessymptomer. Great. Alluminiumsmak i halsen.

Det er nesten juni, sommerværet som skulle komme neste uke er satt på vent på ubestemt tid.

Da sitter jeg inne mens ute er det maks 10 grader og regn...

Ehm.. kan noen få godvær.no oppe å gå igjen? og heller revne ned drittvær.no vil trene ute :shifty:

Fått svar på røntgen av foten som er vond og teit. Har tre sesambein, men de vet ikke om det er medfødt eller brudd, så MR neste. Uansett møkk da det ikke er så mye å få gjort med det :(

Annonse

Fått svar på røntgen av foten som er vond og teit. Har tre sesambein, men de vet ikke om det er medfødt eller brudd, så MR neste. Uansett møkk da det ikke er så mye å få gjort med det :(

Jeg skal også på MR om en måneds tid. Meh.

Hva skal du inn for? :/

Vond skulder.

Legen var usikker på om det var muskel som var årsaken eller noe annet, så derfor MR.

Til tross for å ha lovet meg masse jobb i sommer siden jeg begynte å jobbe i januar.... så snudde arbeidsgiver plutselig på flisa, og nå kunne de ikke love meg et eneste skift i hele sommer sånnplutseligalikevel,og oppfordret meg til å finne meg alternative inntektskilder denne sommeren.

Å gi beskjed om denslags to dager før juni begynner burde være straffbart. Hva forventer han egentlig at jeg skal klare å finne på så kort varsel?!?

Er ikke slik at jeg er den eneste som jakter på jobb heller:/

Shit Aurelius du har det med å være skikkelig uheldig angående jobb :/ Ekstremt dårlig gjort at arbeidsgiver, særlig når du har stått på såpass mye som du har. Håper det ordner seg for deg!

Næringsoppgave. Jeg har heldigvis vært lur og gjort opp regnskapet mitt hvert måned, så jeg trenger bare å gå gjennom det for å få endelig driftsresultat ... mengudbedre så kjedelig det er uansett.

Huset har aldri vært renere enn når jeg skal gjøre næringsoppgaven min. Bakt brød har jeg også. Spent på om jeg klarer å levere den inn før jeg lager panna cotta, har mine mistanker.

RF-1175 meg i røven!