Gå til innhold

Dagens negative

Anbefalte innlegg

Ser at det kan bli irriterende, må klappe for at han går på trening når han er sykelig overvektig da. Greit nok så gjøres det feil, men la oss håpe han tar til vett snart. Bøyer meg alltid for en bror i "obese to beast" kampen :)

Absolutt positivt at han tar tak, men problemet er at han bare TROR han gjør det. I realiteten er han "sunn" kanskje tre dager i uka og resten av den holder han på med det samme som fikk han dit han er - altså sykelig overvekt. Og med dette har han holdt på med veldig lenge. Jeg har kjent han i overkant av ett år, og han har gjort dette hele tiden og ingen ting forandrer seg :dry: Han har faktisk lagt på seg i stede for å gå ned noe. Vet ikke om han noen gang tar til vett, for han tror jo han vet alt og gjør alt riktig og at andre bare er teite som gjør andre ting og får resultater eller forteller han at han gjør ting feil.

Har selv hatt BMI på 34 noen år siden, altså "middels fedme", så jeg heier virkelig på alle som tar tak. Men blir bare oppgitt når folk lurer seg selv på den måten og benekter fakta :facepalm:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 10,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Ble kalt tjukk av en tyrker på instagram. Ble så forskrekka at jeg satte maten i halsen. [ATTACH]135033[/ATTACH] Regelrett.

Kattungene vi passer på dreit i senga mi

Pasienten min proklamerte for teamet at jeg er den beste til å suge han. Med sugekateter. I trachea. Han bare glemte å nevne akkurat det.

Postede bilder

Absolutt positivt at han tar tak, men problemet er at han bare TROR han gjør det. I realiteten er han "sunn" kanskje tre dager i uka og resten av den holder han på med det samme som fikk han dit han er - altså sykelig overvekt. Og med dette har han holdt på med veldig lenge. Jeg har kjent han i overkant av ett år, og han har gjort dette hele tiden og ingen ting forandrer seg :dry: Han har faktisk lagt på seg i stede for å gå ned noe. Vet ikke om han noen gang tar til vett, for han tror jo han vet alt og gjør alt riktig og at andre bare er teite som gjør andre ting og får resultater eller forteller han at han gjør ting feil.

Har selv hatt BMI på 34 noen år siden, altså "middels fedme", så jeg heier virkelig på alle som tar tak. Men blir bare oppgitt når folk lurer seg selv på den måten og benekter fakta :facepalm:

Det er jo veldig lenge han har holdt på, jeg forstår ikke helt hvorfor han ikke ser det selv da. Jeg ser ingen vits med å trene for så å spise som en gris 75% av tiden.. Ja kjenner til typen som vet alt, de er ikke akkurat noe gøy å ha med seg på trening.. De tar ikke til seg konstruktiv kritikk og alt du sier er bare feil.

Jeg vet ikke hva du kunne sagt til han, jeg hadde trodd at etter noen måneder maks med trening og ingen resultater ville han sett på hva han gjør. Tydeligvis er jo ikke det noe som vil skje. :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Han trener ikke for å få resultater, han trener det absolutte minimum han kan gjøre for å kunne hevde ovenfor seg selv at han "faktisk prøver å gå ned i vekt". Sånn høres det ut i hvert fall.

Word!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Klarer ikke bestemme meg for hvilke jeg skal bruke bursdagspengene på:

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sportsklær/tights/nike-1013/nike-legend-20-floe-tight-pant-119248-1092/

hvit eller rosa?

#worldproblem

Søsteren min har de der (og jeg har prøvd de på) og de har helt GRUSOM passform :confused: Ville muligens sett meg om etter noen andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...