Gå til innhold

Dagens negative

Anbefalte innlegg

Nei? Haha, jeg synes de var skikkelig gode jeg! Kjøpte en sånn pakke med fire fileter i stekepose, marinert i salt og pepper. Gode og saftige, spenstig i kjøttet og gooode :)

Whut?! Det er for så vidt ikke overraskende at kyllingfilét uten stekeskorpe eller noe krydring eller annen smakstilsetning ikke smaker direkte digg, for kyllingfilét trenger all hjelp den kan få smaksmessig. Kyllinglår i stekepose smaker mye bedre, men det varierer voldsomt fra pakke til pakke. Selv da blir de bedre med litt stekeskorpe. Stangekylling FTW (y)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 10,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Ble kalt tjukk av en tyrker på instagram. Ble så forskrekka at jeg satte maten i halsen. [ATTACH]135033[/ATTACH] Regelrett.

Kattungene vi passer på dreit i senga mi

Pasienten min proklamerte for teamet at jeg er den beste til å suge han. Med sugekateter. I trachea. Han bare glemte å nevne akkurat det.

Postede bilder

Whut?! Det er for så vidt ikke overraskende at kyllingfilét uten stekeskorpe eller noe krydring eller annen smakstilsetning ikke smaker direkte digg, for kyllingfilét trenger all hjelp den kan få smaksmessig. Kyllinglår i stekepose smaker mye bedre, men det varierer voldsomt fra pakke til pakke. Selv da blir de bedre med litt stekeskorpe. Stangekylling FTW (y)

En kan jo ha den litt mindre enn angitt i ovnen og heller smekke den ett par minutter oppi en brennheit panne med smør etterpå? Myyyyk og god inni - stekeskorpe med herlig hint av smørsmak uttapå :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se eksen igjen i morgen (skal hente tingene mine). Gruer meg noe så sinnsykt mye at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg. Nesten så jeg vurderer å bare drite i å hente halvparten av alt jeg eier for å slippe :grumpy:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Frastjålet bankkort og mobil:jimlad::cry:

Skulle til å trykke "liker" i sympati, men det virka så feil. Håper du rakk å sperre i tide, og at det ordner seg rast. Folk slutter ikke å være kjipe.

--

Min egen irritasjon er at jeg har lyst å kose meg og slappe av i dag, og feire 17. mai i morgen, men jeg må heller lese til eksamen og få gjort så mye jobb jeg klarer å smette mellom.

Det er så dårlig gjort å sette opp eksamen på 18. mai. Vi hadde jo deadline på prosjektoppgaven natt til første, så det blir liksom ikke så mye kos av maidagene. Tror faktisk de er sadister.

Heldigvis er jeg sånn passe ajour, så det er ingen fare for at jeg gjør det kjempedårlig, men jeg er jo en sånn som sikter på A, og blir misfornøyd med noe lavere enn B.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
.

Det er så dårlig gjort å sette opp eksamen på 18. mai. Vi hadde jo deadline på prosjektoppgaven natt til første, så det blir liksom ikke så mye kos av maidagene. Tror faktisk de er sadister.

Huffda - kjenner følelsen! I fjor hadde jeg matteeksamen 19.mai, og var russ - veldig lite gøy. Heldigvis kommer det fler feiringer. Lykke til! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skulle til å trykke "liker" i sympati, men det virka så feil. Håper du rakk å sperre i tide, og at det ordner seg rast. Folk slutter ikke å være kjipe.

--

Min egen irritasjon er at jeg har lyst å kose meg og slappe av i dag, og feire 17. mai i morgen, men jeg må heller lese til eksamen og få gjort så mye jobb jeg klarer å smette mellom.

Heldigvis er jeg sånn passe ajour, så det er ingen fare for at jeg gjør det kjempedårlig, men jeg er jo en sånn som sikter på A, og blir misfornøyd med noe lavere enn B.

Jeg oppdaget det heldigvis raskt(ikke raskt nok da men:shifty:) -Så begge ble sperret innen ca en time. Folk er kijpe ja... Takk for sympati! :)

Det er faktisk ganske sadistisk gjort av de, så det hadde ikke forundret meg:p.

Jeg har alltid lurt litt på hvorfor alle eksamnene på våren nesten utelukkende er i mai, når skolen varer til juni.

Krysser fingre og tær for deg:happy:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...