Gå til innhold

Dagens negative

Anbefalte innlegg

Hodepine/ansiktssmerter på 3.e dagen nå. Føles ut som om jeg har fått en knyttneve rett i kinnbeinet og er svimmel.

Og jeg må gjøre masse skolearbeid, husarbeid samt gjøre klart til tidenes påsketur. Lurer på hvor lenge jeg skal måtte holde ut eller om jeg må dra til legen .. Passer uansett jævlig dårlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 10,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Ble kalt tjukk av en tyrker på instagram. Ble så forskrekka at jeg satte maten i halsen. [ATTACH]135033[/ATTACH] Regelrett.

Kattungene vi passer på dreit i senga mi

Pasienten min proklamerte for teamet at jeg er den beste til å suge han. Med sugekateter. I trachea. Han bare glemte å nevne akkurat det.

Postede bilder

Hele familien skal spise pizza, jeg skal spise kyllingen og risen min... I utgangspunktet er ikke det verdens undergang, men gruer meg til å ikke kunne spise smågodt i kveld. Kan kanskje kun unne meg 3-4 biter.

Hardt å være streng med seg selv!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Mens-bloat... Følger meg SVÆR uansett hva jeg har på meg, har lagt på meg noen hundre gram selv om jeg har vært nazi på kalorier, og liker ikke speilbildet. Utrolig irriterende å ha det sånn noen dager hver mnd :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest venator

Its easy enough to be happy when life goes along like a song.

But the one worthwhile is the one who can smile,

when everything goes all wrong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...