Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Takk! Det går egentlig veldig fint, men jeg har lest 4-5 timer hver dag og sovet dårlig de siste dagene, så jeg tror et stressanfall var på sin plass i dag. :p

<3<3 Du er så flink!

Fortsetter under...

Enkelte mangler virkelig sosiale antenner, nei jeg vil ikke småprate...

Hehe kjenner den ja. Står der og venter noen sekunder før neste sett, og noen begynner med småprat. Man vender kroppen mot racket, bruker alt man kan av kroppspråk for å indikere at man vil fortsette treningen, og gir kun korte 'avsluttende' svar, men neeeida... Helt greit med en liten dialog altså, men langsiktig småprat not so much.

Annonse

Takk! Det går egentlig veldig fint, men jeg har lest 4-5 timer hver dag og sovet dårlig de siste dagene, så jeg tror et stressanfall var på sin plass i dag. :p

Døh småfrøkna, ta det fra en som sliter med det samme; du må spise og sove!

No restitusjon, no gainz!

Døh småfrøkna, ta det fra en som sliter med det samme; du må spise og sove!

No restitusjon, no gainz!

tro meg - jeg prøver! Blir liggende å tenke fagstoff og klarer ikke koble ut, og drømmer urolig. :p en uke igjen, bare!

Hehe kjenner den ja. Står der og venter noen sekunder før neste sett, og noen begynner med småprat. Man vender kroppen mot racket, bruker alt man kan av kroppspråk for å indikere at man vil fortsette treningen, og gir kun korte 'avsluttende' svar, men neeeida... Helt greit med en liten dialog altså, men langsiktig småprat not so much.

Gjør meg sjelden noe med prat på trening. Men dette var en kollega som virkelig ikke tok hintet.

Guest

MUSELORT! UNDER MIN VASK! DETTE ER IKKE OK!!!! MÅ JEG FÅ MEG KATT???

Annonse