Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Guest =xXx=

Nu snør det bættere! Kjæm itj våren snart? Hæ? Hm? He? Mheh…?

Fortsetter under...

Inb4 veldig synd i meg! Månedens negative... Ryggen/ræva blir aldri bedre, bare verre -_- Kan ikke ligge på rygg for da klemmes noe rumpen, kan ikke trekke pusten skikkelig uten at det gjør vondt, kan ikke bøye meg uten å få kink eller strømming ut i foten som også finner det for godt å bare gi etter plutselig når jeg går feks. Alt forplanter seg opp i nakken/skuldre og gjør at armene begynner å prikke. Jajaja... Sånn går nå dagene og jeg prøver å late som alt er bra så det kanskje bare forsvinner en vakker dag :p

Trenger å vinne i lotto så jeg kan dra til behandling som funker.

Så til de grader i skjiten økonomisk.

Får ikke sove.

Ikke fått trent så ofte som jeg vil.

Skal kjøre 60 mil i morgen.

En uke til eksamen og to uker til innelevering på exphiloppgave på 3k ord og jeg føler jeg ikke har kontroll på noen av delene.

ÆSJ!

Annonse

Var litt overivrig forrige uke og rygg og høyre skulder slått seg fullstendig vrang igjen. Tragisk at jeg kan trene opp til 95% av maks i bøy og mark, men det å skyve 25 kg over hodet i styrkerykk skal få kroppen til å klikke helt.Sliter med å sove, puste normalt og orket så vidt rulle ut av senga i dag morges. Hadde et bittelite håp om nasjonalt uf eller nm men kan nok se langt etter det nå.....

Jeg hater at jeg og crushet mitt ikke klarer å la hverandre være. Vi prøver, men det går bare ikke. Japp, det gjelder både meg og han. :banghead:

1344411765029_8637672.png

sett ferdig house of cards :(

Nærmer meg slutten jeg også, bare 3 episoder igjen :( og ryggen er vond, så livet suger nå :cool:

Annonse

Fått penger til å kjøpe kåpen jeg har lyst på, men så er den utsolgt i størrelsen min overalt :(

Besvimte og fikk litt vondt i hodet, klarte å hive olystanga i panna og fikk vondt i hodet på andre siden av huet.. ooog fikk vondt i hofta midt i bøyen og måtte avslutte økten. merkelig dag..

Har litt bryrmegikke-holdning til å faktisk å gjøre noe på jobb. Blir i tillegg skikkelig irritert over alle som ikke kan kjøre bil -_-

Sovet et sted mellom fire og fem timer i natt.

Ungen våkna en gang mellom ett og to, og Slayer Dad stormet ut av senga og inn på barnerommet for å være, vel, pappa. Og der satt han til klokka ble tre. Da ble kona vekt med beskjed om å ta over. Hun kom tilbake i senga etter et kvarter.

Dagens negative II:

Må kaste en hel haug med überkule t-skjorter som er for store (se dagens glade for fortsettelse)

Så til de grader i skjiten økonomisk.

Får ikke sove.

Ikke fått trent så ofte som jeg vil.

Skal kjøre 60 mil i morgen.

En uke til eksamen og to uker til innelevering på exphiloppgave på 3k ord og jeg føler jeg ikke har kontroll på noen av delene.

ÆSJ!

Det meste ordner seg og ser lysere ut på et mirakuløst vis etter hvert.