Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

må være noe som går for det var vår også

Jeg skjønner ikke hva det er! De lever jo sitt eget liv de små, men det er plutselig, og helt utav det blå. Lyyys våken da.

Jeg har skikkelig vondt (og har hatt noen dager nå) vondt i hodet, men ikke vondt i hodet - vondt PÅ øyebrynet!! Sinnsykt irriterende. Ikke finner jeg ut av hva det er heller.

Annonse

Det er kaldt og jeg fryser massivt. Skal egentlig trene, men er dødtrøtt og vil sove på sofa. Litt småkvalm også, når jeg kjenner etter... Sannsynligvis fordi jeg var sulten og ikke spiste noe fornuftig. Blæh.

QueenWinther, jeg synes jeg fryser hele vinteren, hver vinter, og pleier en gang i løpet av oktober å forsone meg med at jeg neppe blir varm igjen før i mai, kanskje.

Jeg tipper dagens negative for Dag er at han bare har 14% batteri igjen på mobilen, klokken ni på nyttårsaften. I verdens rikeste land.

Heldigvis kommer det en ny Dag i morgen.

Vinner jeg prisen for Norges rareste hårvekst 2014? Jeg har to striper som perfekt følger vingemusklene bak, og de er så skremmende symmetrisk! Det er også det eneste håret jeg har på ryggen what so ever.

Nesten som en frisyre... På ryggen..? :huh:

post-29788-14440994943857_thumb.jpg

Vinner jeg prisen for Norges rareste hårvekst 2014? Jeg har to striper som perfekt følger vingemusklene bak, og de er så skremmende symmetrisk! Det er også det eneste håret jeg har på ryggen what so ever.

Nesten som en frisyre... På ryggen..? :huh:

Du vant internettet. Unibrow på ryggen <3

Annonse

Har tatt på meg nattevakt. 2000 - 0800. Var ute i går og feiret ny året, kom hjem 6. Dette blir tøft, har heldigvis et lager med FRES her, så de skal nok brukes i natt!

Du vant internettet. Unibrow på ryggen <3

Haha, nei, det kom ikke frem på bildet, men de henger ikke sammen på noen måte... Det ser ut som to symmetriske mønster :p