Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Du sitter i sofaen, og dine mange års erfaring innen data plukker opp en bestemt lyd bak tv-benken som er garantert minst en av to ting:

1) usannsynlig irriterende metallisk resonans fra en NAS jeg har stående der bake

2) minst en harddisk i nevnt NAS er i ferd med og dø

Either way, jeg må opp av sofaen og DET kjennes bare feil ut akkurat nå :huh:

Fortsetter under...

"Ja, du er vel i begynnelsen av 30-årene?"

Fuck you ...

prøv å kjøpt øl uten legg, som 26 åring! (Har fått nytt bankkort, uten bildet. Har ikke billappen. må vel begynne å ha med meg pass....!)

prøv å kjøpt øl uten legg, som 26 åring! (Har fått nytt bankkort, uten bildet. Har ikke billappen. må vel begynne å ha med meg pass....!)

Jeg er en utlending med samme problem :p

Heldigvis så funker "utlendingskortet" jeg har som ID. Bare litt sånn halvkleint å dra det frem når jeg trenger det :p

Annonse

Da er det de som har gått glipp av noe, ikke deg.

Aw! Hvordan randome folk på et forum kan få en til å føle seg bedre :blush: Hadde de bare visst hva de gikk glipp av!

Annonse

Hadde store planer om å kjøpe med meg and til halv pris hjem fra butikken, men en eller annen jævel har kjøpt den allerede :/

Skulle bruke tørketrommelen på studenthuset for første gang da jeg hadde vasket en haug med håndklær, men så viste det seg at en av tørketromlene egentlig var en stor vaskemaskino_O - så nå har jeg betalt 40 kroner for å vaske håndklærne mine to ganger :(

Skulle bruke tørketrommelen på studenthuset for første gang da jeg hadde vasket en haug med håndklær, men så viste det seg at en av tørketromlene egentlig var en stor vaskemaskino_O - så nå har jeg betalt 40 kroner for å vaske håndklærne mine to ganger :(

:lol: