Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Tar meg den frihet til å klage litt her jeg.

Noen av dere har jo fått med seg at jeg har kjempet litt mot kreft de siste 2-3 årene å måtte amputere en fot i slutten av 2012 som en del av tiltakene/behandlingen mot det. Fikk den glade beskjed i midten av Mai at jeg endelig var blitt frisk etter at jeg hadde fått det tilbake for andre gang. Men dessverre fikk jeg beskjed på fredag om at jeg var blitt syk igjen. De har da funnet 7-8 svulster i lungene. Å nå ser det ut til at de har gitt opp troen på at jeg kan bli frisk igjen. Nå har de så langt forespeilet en behandling som i stor grad handler om livsforlengelse.

Skal i møte med legene på tirsdag for å få et endelig anbefalt behandlings opplegg.

Sier seg selv at jeg på INGEN som helst måte har tenkt å ligge meg ned å død. Skal gi full gass for å gjøre det jeg kan gjøre for å bli frisk. Men mektig lei hele drittet nå!

Og der snudde jeg ut igjen, jeg har ingenting å klage over i det hele tatt i sammenligning=) Krysser alt jeg har av fingre og tær for deg^^

Fortsetter under...

Har på en eller annen måte klart å mistet dokumentet med analyseprosessen jeg har holdt på med siste uka. Til masteroppgaven min som jeg allerede ligger alt for langt bakpå med. En skikkelig dataherpatiderp, med ingen muligheter for gjenomretting. OFC har jeg glemt å gjennomføre alle former for backup siste uka. #SytSytSytFMLROFLMAO

Visdomstann som gærner seg,.... egentlig vant til att det kommer og går smerter der, nytt av dagen er at jeg har hovnet opp over natta og ser ut som en chipmunk,.... jupp jeg har tannlegeskrekk.

Visdomstann som gærner seg,.... egentlig vant til att det kommer og går smerter der, nytt av dagen er at jeg har hovnet opp over natta og ser ut som en chipmunk,.... jupp jeg har tannlegeskrekk.

Hiv innpå med sobril og kom deg til tannlegen. :notworthy:

Var på isbrevandring på Blåisen i helgen. Gøy! Klarte å få meg et litt dypt kutt langs indre håndflate på høyre hånd. Ikke så gøy! Nå virker det som om kuttet åpner seg helt hver gang jeg forsøker å holde en vekt i handa. Ergo blir det nok stort sett kun underkroppstrening de to neste ukene, tenker jeg.

tumblr_m26nvnNG5o1qkk10ro1_500.jpg

Skikkelig sjuk på 3. uka, og immunforsvaret viser ingen tegn til å jobbe med noe som helst :grumpy: Ser ut til at Sydnorsk neste helg utgår, og jeg er bortreist de to neste stevnene.

Vil. perse. i. benk. NÅ.!!!!1!!!1111!!!

Annonse

Datatrøbbel! Laptop nr 1 (den jeg bruker til jobb, studier) vil ikke starte! Jadda, jeg har lada den...Kommer så langt som å snurre igang logo,men når det liksom skal komme opp startskjerm for innlogging, så er det bare svart. Og flimmer.

Laptop nr 2, som barnet bruker, måtte ha hundre oppdateringer før jeg kunne sjekke mail fra myndighetene til mitt eget firma eller sjekke bankontoene. Blæ!

Det var den dagen. Og nå er det jobb, reise bort for skole fredag-lørdag.

Guest Lovisa

Oppstart av løping igjen er utsatt 4-5 veker...dessverre fornuftig... :(

Annonse

Skulle å trene idag, og tidligere har jeg klart 10 chins med litt flere på lager, så idag når jeg snakker med treningskameraten og styrke, forteller jeg om hvor mye jeg har økt i chins.

Slet som faen med 5:(

Får skikkelig vondt i meg av kattungene som holder til ved hotellet her. Det virker ikke som det er noen som eier katten, all mat/vann kommer fra turister. Flere av kattungene har skikkelig betente øyne, men det er ikke akkurat slik at jeg kan ta de med til dyrlegen. Skulle ønske jeg kunne tatt de med hjem og gitt de skikkelig stell.

Skulle å trene idag, og tidligere har jeg klart 10 chins med litt flere på lager, så idag når jeg snakker med treningskameraten og styrke, forteller jeg om hvor mye jeg har økt i chins.

Slet som faen med 5:(

+ 1 ...