Gå til innhold

Dagens negative

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 10,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Ble kalt tjukk av en tyrker på instagram. Ble så forskrekka at jeg satte maten i halsen. [ATTACH]135033[/ATTACH] Regelrett.

Kattungene vi passer på dreit i senga mi

Pasienten min proklamerte for teamet at jeg er den beste til å suge han. Med sugekateter. I trachea. Han bare glemte å nevne akkurat det.

Postede bilder

Gjest Lovisa

Dette kunne kanskje gått i "Dagens glade", men eg hater å handla kler når eg MÅ ha kler... Så derfor!

I forbindelse med flytting har eg pakka fram og prøvd alle sommarkler frå i fjor, 80 % av buksene og 50 % av toppane var blitt for store og er gitt til Fretex... Så eg har så å seia ingenting å ha på meg dersom det plutseleg blir fint ver og varmt! :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

slår aldri feil. Drikk litt mer vann og spis litt sunnere enndu har gjort en stund= kviser, overalt. Store, gule kviser. Overalt. Har en under rumpa, akkurat i trusekanten, 7 på ryggen, noen der nede, i ansiktet og diverse

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg lagde en illustrasjon:

ZEmmT5Z.jpg

I know that feel. Satte fast tommelknoken i en svigermor en gang,skulle rive gulrot til råkostsalat, har fremdeles arrene :)

Protip ; vask deg på hånda og putt den i en latex /nitrilhandske, og vent fem minutter.

Blood,Blood EVERYWHERE!:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
I know that feel. Satte fast tommelknoken i en svigermor en gang,skulle rive gulrot til råkostsalat, har fremdeles arrene :)

Protip ; vask deg på hånda og putt den i en latex /nitrilhandske, og vent fem minutter.

Blood,Blood EVERYWHERE!:)

Det der hørtes veldig lite stuerent ut:whistle:

Btw holdt på å le meg ihjel første gang jeg hørte noen bruke benevnelsen svigermor på et råkostjern:giggle:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Det der hørtes veldig lite stuerent ut:whistle:

Btw holdt på å le meg ihjel første gang jeg hørte noen bruke benevnelsen svigermor på et råkostjern:giggle:

Er riktig så stuerent ; blodet forblir jo inne i hansken - det bare ser ut som om du har mistet hånda ned i kjøttkverna^^

Disclaimer ;Utvis forsiktighet hvis du jobber med folk som ikke tåler blod

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg lagde en illustrasjon:

ZEmmT5Z.jpg

Au. Jeg skrelte hele innsiden av tommelen min med ostehøvel en gang. Det var heller ikke digg.

Min dagens negative er at jeg har jobbet i natt, og nå kan jeg sove i tre timer før jeg må opp for å dra til flyplassen. Kommer jo garantert til å forsove meg. On the bright side... Skal henge med Addict i morgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...