Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Ble vekket kl 04 av typen som ringte, da han var full og nettopp hadde komt seg hjem fra byn. Tror han ringte med vennlig hensikt, men jeg fikk ikke sove igjen og skulle opp kl 6. Trøtt i trynet i dag :sleep:

Fortsetter under...

Vurderer å... Eh... Brekke et bein eller noe. Sånn at jeg ikke kan trene i kveld. Ooops.

Bulgarske utfall på menyen idag.

2286d1377783306-almost-had-heart-attack-i_know_that_feel_bro_by_rober_raik-d4cxn5a.png

Annonse

Pga operasjonen i foten i begynnelsen av desember har jeg ikke fått trent på det som føles som en evighet :( Føles ut som jeg har lagt på meg ett halvt tonn og føler meg blubbete og ufresh.... Meeen to-tre uker så går det an å begynne forsiktig igjen (y)

Bulgarske utfall på menyen idag.

2286d1377783306-almost-had-heart-attack-i_know_that_feel_bro_by_rober_raik-d4cxn5a.png

Gjort burgarsk utfall selv i dag. Nå vet jeg ikke hvordan det føles å kjøre begge bena i ei kjøttkvern, men jeg tror det føles omtrent på samme måte som burgarsk utfall...

Begynte å tenke på personen som har kommet fram til denne øvelsen i dag, kom fram til at jeg kunne tenkt meg å gi vedkommende en skikkelig smekk på kjeften... etterfulgt av en god klem:p

Edit: skrivefeil

Annonse

Dagens samtale med de jeg bor med.

Meg: Er jeg forresten aleine hjemme, nå? tenkte jeg sku sprade rundt naken ei lita stund

Merete: Hahaha, nei!!

Meg: :(

Klær er så begrensende

dagens store nedtur

Ikke noe bøy på meg..

Brotip til andre, hør på kroppen din.

Ord. Kommer fra en som akkurat har begynt med bøy igjen.

Dagens negative: Vondt. Og jeg måtte vente 40 min på å bli låst inn i huset til mamma som jeg skal passe i helga.

Positive: Barskapet er stappa. #yolo9k #fitness4lyfe

Skal du passe huset eller mammaen din?

yay for grammatikk

Hadde bare det vært så enkelt. Skal passe huset, obviously. Skrivefeil er lov på en plass hvor flertallet er båddibuildere.