Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Snart nytt år og snart utflyttningstid,men faen, ingen som synes rommet mitt er kult nok til å ville bo her. At lyset på badet har fått og ingen av roomiesa er hjemme utenom når de fyller kjøkkenet med skitne tallerkener, og at inngangen til rommet mitt er via badet(takk faen for den, jævla utleieparasittfaenskap) hjelper ikke heller. Hatt 6 stykker på visning, og alle unntatt en som har fått tilbud har takket nei. Han siste har ikke svart enda,men er ikke videre optimist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isjias. Så ille at jeg ikke får trent. Ligget i 2 døgn. Kan fort gå ei uke før trening og da blir det Max et par økter før flere dager med opphold :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Denfølelsen# Når jeg stiller på trening klokken 06.00, på en fridag, bare for å finne ut at de åpner 08.00... Så her sitter jeg, ferdig dusjet og klar som et egg! Men resten av verden sover... 

Den er sur... fryktet samme selv i morges... klokken var 06.00 og det var fremdeles mørk på gymmen... heldigvis så dukket det opp folk og åpnet opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er sur... fryktet samme selv i morges... klokken var 06.00 og det var fremdeles mørk på gymmen... heldigvis så dukket det opp folk og åpnet opp :D

Så bra at det ordnet seg (y) På den tiden av døgnet må alt gå på automatikken for min del, -_- minst mulig tenking rett og slett. Får skvise inn en økt senere istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når man på lille julaften tar fram dressen (som ikke har vært i bruk siden 17. mai), og oppdager at buksa sitter som en kompresjonstights over lårene og det er helt sjanseløst å få dratt den opp over ræva. :(

Kombinasjonen av gains og lite brukte festklær er søren meg en dårlig deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligget siden 22 desember med isjias. Klarer å stå/sitte i max 3 minutter så er det å legge seg på gølvet igjen. Nesten ingen søvn. Nå skal vi kjøre i 2,5 timer for å besøke familie… værste er vel at jeg ikke får trent:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gledet meg kjempelenge til å feire nyttår i Amsterdam, men begynte å føle meg uvel under middagen. Viste seg å være urinveisinfeksjon, som ble mye verre i løpet av kvelden :( Vandret foroverbøyd i gatene som en pukkelrygg (lol), og klarte ikke kose meg med fyrverkeriet eller champisen fordi jeg var så konsentrert om å ikke tisse på meg. Nå løper jeg frem og tilbake til dass, og hyler og klamrer meg fast til vasken. Men det verste er at jeg har ruinert kvelden (og resten av turen) til reisefølget mitt, og at han i tillegg må høre på de fødselslignende skrikelydene mine når jeg går på do :(

Sorry for sutring, måtte få ut litt frustrasjon. Håper dere har hatt en bedre kveld enn meg :roflmao: Godt nyttår!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gledet meg kjempelenge til å feire nyttår i Amsterdam, men begynte å føle meg uvel under middagen. Viste seg å være urinveisinfeksjon, som ble mye verre i løpet av kvelden :( Vandret foroverbøyd i gatene som en pukkelrygg (lol), og klarte ikke kose meg med fyrverkeriet eller champisen fordi jeg var så konsentrert om å ikke tisse på meg. Nå løper jeg frem og tilbake til dass, og hyler og klamrer meg fast til vasken. Men det verste er at jeg har ruinert kvelden (og resten av turen) til reisefølget mitt, og at han i tillegg må høre på de fødselslignende skrikelydene mine når jeg går på do :(

Sorry for sutring, måtte få ut litt frustrasjon. Håper dere har hatt en bedre kveld enn meg :roflmao: Godt nyttår!  

Sympati like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kvelden som unga er hjemme til oss gamle. Da er de ikke her før til sommeren igjen:( det er like stusselig hver eneste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...