Jump to content
Fjeldmann

Post sommerformen!

Recommended Posts

Fortsetter under...

[ATTACH]47679[/ATTACH][ATTACH]47680[/ATTACH][ATTACH]47681[/ATTACH] [ATTACH]47678[/ATTACH]Sinnsykt mange veltrente kropper her på bloggen ( både mann og dame) (y) Her kommer mitt lille oldboys bidrag :)

de gamle er eldst :p neida, du ser dødsbra ut!! :)

Annonse

[quote name="Katrine :)' date=' post: 415942, member: 6397&quot]

"Don't wait until you've reached your goal to be proud of yout self. Be proud of every step you take toward reaching your goal":)

DEN DER!! skal jeg skrive ned å ta med meg! :) Selv om ikke sommerkroppen var heelt der jeg ville, så gir jeg ikke opp :) Forresten bra form på deg også

Nærmeste jeg kommer.. tatt i dag under forsøk på human flag. det har jo ikke vært sommer.. derfor, ingen bikini! :((når det er sagt så hadde jeg ikke prøvd human flag i bikini heller) :roflmao:

post-5643-14440874933802_thumb.jpg

Nærmeste jeg kommer.. tatt i dag under forsøk på human flag. det har jo ikke vært sommer.. derfor, ingen bikini! :( (når det er sagt så hadde jeg ikke prøvd human flag i bikini heller) :roflmao:

Då syns eg det er på høg tid.

Annonse

Kva, kan du ikkje nynorsk?

Det betyr at det er på tide at du flagger bikinien din.

Om jeg ikke kan nynorsk? Hehe..Jo, det kan jeg vel. Tror ikke det blir noe bikini bilder nei :)

Da denne tråden ble opprettet så tenkte jeg no way in hell at jeg legger ut bilder her blant så mange flotte og veltrente mennesker, men nå begynner jeg faktisk å føle at jeg nærmer meg en bra sommerform jeg også, så jeg legger ut de siste formbildene jeg har tatt :blush::)

post-5064-14440875265299_thumb.jpg

post-5064-14440875264688_thumb.jpg

post-5064-14440875265079_thumb.jpg

Da denne tråden ble opprettet så tenkte jeg no way in hell at jeg legger ut bilder her blant så mange flotte og veltrente mennesker, men nå begynner jeg faktisk å føle at jeg nærmer meg en bra sommerform jeg også, så jeg legger ut de siste formbildene jeg har tatt :blush::)

[ATTACH=full]48137[/ATTACH][ATTACH=full]48138[/ATTACH][ATTACH=full]48139[/ATTACH]

Syns du hadde masse å vise fram jeg! Flott kropp :)(y)

[quote name="Katrine :)' date=' post: 418115, member: 6397&quot]Syns du hadde masse å vise fram jeg! Flott kropp :)(y)

Tusen takk! Veldig snilt av deg :D

Fitplease må bare ha den ideale sommerform/ nårtid som helst på året form som jentene her på forumet burde sikte etter :-) Perfekt i mine øyne og eg er så gammel at eg har sett maaaaaaange jenter / damer ;-)

Guest Lotte90
Fitplease må bare ha den ideale sommerform/ nårtid som helst på året form som jentene her på forumet burde sikte etter :) Perfekt i mine øyne og eg er så gammel at eg har sett maaaaaaange jenter / damer ;-)

Enig!

Fitplease må bare ha den ideale sommerform/ nårtid som helst på året form som jentene her på forumet burde sikte etter :) Perfekt i mine øyne og eg er så gammel at eg har sett maaaaaaange jenter / damer ;-)

Wow for et kompliment. Vet ikke hva jeg skal si.. Nå sitter jeg her rød som en tomat :blush: Men tusen takk Vidar, det er et kompliment som jeg skal ta med meg videre og leve på leeenge! :joyful: :happy: