Gå til innhold

Hva er din lengde på ben?


Eplet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, for der blir det litt mer interessant. Jeg har nokså normale lårben, mens leggene er korte. Samme med overarmer/underarmer. Built to sitte på en lav stol og et lavt bord?

Er vel egentlig lårben vs overkropp som er mest interessant i forhold til bøy. Leggene er jo helst vertikale i løftet uansett. På markløft blir vel lange legger en ulempe (der bør man jo helst bare ha kort kropp og laaange armer :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

162/75, 46,3 med bein. Har alltid trodd jeg har korte bein og lang overkropp. Har jeg, har jeg?

(regner med det kommer en fasit for det gyldne snitt for beinlengde snart)

Edit: Ser nå at jeg skulle målt litt kortere.. søren. 10 cm kortere bein

= 40% bein. w00t??

Hmfff. den endelige bekreftelsen på at jeg er uproposjonert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jente

170cm

ca 74cm

43,5%

...men er jo heilt HÅPLAUST å skulle måle lengda på beina, uten at noken hjelper ein. Stemmer jo ikkje i det heile teke:p (får ganske stor forskjell i cm om eg står eller sit/ligg å målar. Og det å halde beina strake under målinga, vel det er kanskje lett for tøyelege folk, for meg er det pain!).

Dessuten burde ein måle til golvet, for kor folk har ankelkulen varierar, min er høg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...