Gå til innhold

hva lager du når du har lyst pånoe godt? (les:snop...)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smash <3 Det skal godt gjøres å spise bare èn.

True dat!

Det kommer veldig an på hvor flink/ikke flink jeg har vært med godteri i det siste. Er det en stund siden så kjøper jeg som regel kvikk lunsj melkesjokoladeplata og noen cookies, det er alltid lørdagsfavoritten :D Eller smash, eller boller, eller is.. eller.... :p

Nå har jeg vært veldig flink, så på søndag blir det kvikk lunsj! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel synes jeg egentlig sukkersuget er minimalt så lenge jeg holder meg nogenlunde mett hele tiden. Jeg har alltid mat i veska! ^^ Jeg blir skikkelig grinete når jeg er sulten også og blir sånn fælt bråsulten at det er litt håpløst. Takker for at jeg har en veldig aktiv hverdag, ellers hadde jeg vært mummimamma! :-)

Vet mamma pleier å legge yoghurt naturell i et kaffefilter, da renner væsken ut og den blir tykt som rømme. Så blander hun i rosiner og valnøtter. Det er veldig godt og akkurat passe søtt til at man er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hjernevaska meg selv litt, sjelden jeg har lyst på noe, og har ikke søtsug, bare en sjelden gang knaskesug.. har lett leiligheta rundt, og endt opp med å knaske blandt annet linfrø (sært men godt) og i worst case jalapenos fra glasset, men da er det krise og jeg fant ikke noe annet..

Ser jeg er bra sær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker veldig godt med et kaldt glass pepsi max eller cola zero. Men jeg ha isbiter, det skal være kaldt. Synes ikke det er noe godt uten. Ellers så dypper jeg jordbær eller banan i smeltet sjokolade. Lager også en enkel smoothie; bærmix, banan, litt vann og litt vaniljesukker.

Har prøvd å bake fancy fitnesskaker, men for å være ærlig så smaker det ikke noe særlig.

Åh! Jeg elsker også sjokolade. Spesielt vanlig melkesjokolade, men jeg bestiller også Ritter Sport fra... Ebay. It's true. Kan ikke gjøre det akkurat nå i frykt for at den skal smelte i sommervarmen. Jeg digger også yoghurtbananchips. Akkurat som yoghurtnøtter, bare med banan istedenfor. Utrolig søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva smaker egentlig kesam? Smaker det like grusomt som CC? :p Og ja, jeg takler ikke CC, men er veldig glad i skyr...

Kesam smaker litt som blanding av rømme og yoghurt naturell spør du meg, og du kan smakstilsette med saft, bær, nøtter, sukrin o.l. Mager Kesam Vanilje smaker søtt og godt, og er veldig godt å ha sammens med frukt som en dessert !:) Annbefaler deg å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levitate: Kjøp deg en boks og prøv! :) Ikke som CC, mye bedre synes jeg. CC funker for meg kun i varme retter som lasagne eller omelett. Jeg synes det minner om yoghurt, men uten alt sukkeret. Er også tykkere i konsistensen. Teknisk sett er det en lettost. Men tro meg, om man spiser for mye blir man såpass lei at tanken på kesam er kvalmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva smaker egentlig kesam? Smaker det like grusomt som CC? :p Og ja, jeg takler ikke CC, men er veldig glad i skyr...

:eek: Ikke fint å banne i kirken!

Liker du ikke CC så sliter du nok med naturell kesam, men det er veldig godt å blande det med Fun Light saft eller Skyr:) Bær, frukt, erstatning for rømme and the list goes on... Meget funksjonell:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg vil prøve meg på naturell kesam engang, men kesam vanilje hørtes litt spennende ut.. Skal kjøpe meg en boks og smake til med Fun Light, bær eller lignende.. :thumbsup:

Ikke ha fun light i kesam med vanilje, tviiiler på at det er no godt. Men du kan ha bær/frukt/nøtter i ;) Fun saft passer best i naturell, den vil da smake som yoghurt med smak ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...