Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Gjest Jester

Ukritisk stole på artikkler som "Tren som (en uansett kjent bodybuilder) og få ekstreme resultater artikkler" ofte sett på et annet kjent norsk treningsnettsted. Good times i kukerundtland!

Chest`n arms all day long til failiure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå opp et halvt kilo hver eneste uke i et helt år når jeg først begynte å trene, fordi bro'ene på treningsforum forklarte at dette var den vektøkningen som var mest optimal for muskelvekst.

1 år med intens bulking

60 --> 87 kg - Check

Innså etter hvert at kroppen så ut som et eneste stort fleskeberg, så måtte bruke nesten ett år til på å redusere fettprosenten som jeg fram til da hadde presset i meg 7 måltider daglig for å oppnå :cry:

8 måneder med daglig kaloriunderskudd

87 --> 70 kg - Check

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* masse forskjellige typer slankepiller

* kanel på all maten --> det økte jo forbrenningen :blush:

* sitron i vannet --> økt forbrenning :oops:

* minimalt med mat, og maksimal kardio, jepp holdt ut et døgn og ble blekere og blekere for hver time som gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå opp et halvt kilo hver eneste uke i et helt år når jeg først begynte å trene, fordi bro'ene på treningsforum forklarte at dette var den vektøkningen som var mest optimal for muskelvekst.

1 år med intens bulking

60 --> 87 kg - Check

Innså etter hvert at kroppen så ut som et eneste stort fleskeberg, så måtte bruke nesten ett år til på å redusere fettprosenten som jeg fram til da hadde presset i meg 7 måltider daglig for å oppnå :cry:

8 måneder med daglig kaloriunderskudd

87 --> 70 kg - Check

Been there, done that. Fikk vite at eg måtte komme i overskudd. Did you say minimum 1 liter helmelk om dagen, pluss spise alt du kommer over til enhver tid. Gikk fra 75 ish til 97kg.

Er i dag endelig nede på samme fettprosent som på 75 kg, gidder ikke det igjen:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosthold bestående av kun karbohydrater (fordi man ble feit av fett). Ble mye tørre knekkebrød og frokostblanding.

Konstant sulten. Lite energi. Ble ikke tynnere.. Funket dårlig med andre ord. (min unnskyldning: jeg var ung og dum..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpe masse på tredemøllen kombinert med et par knekkebrød og et eple om dagen for å bli tynn! Gikk ned massse da, men så fremdeles helt lik ut, "merkelig" nok! Lært masse siden da heldigvis :D

1+ deeer, ikke til å annbefale..Etter det begynte jeg å spise mer, og trene myye styrke i TILLEGG til all løpingen (sikkert mer løping og, fordi jeg "spisste jo så mye") for å slutte å gå ned mer i vekt, å bygge muskler = alt det lille fettet på kroppen ble omgjort til muskler, og jeg er fortsatt dritt tynn..:p -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mike Mentzers High Intensity training

- Bulking

- Shake av stekt kylling og fun light. Hadde nok ikke vært så gale om ikke kyllingen fremdeles var varm.

haha æææsj!!! kunne ikke du bare spist kyllingen uten fun light :p?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...