Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Man TRENGER ikke å gjøre opprør mot all fornuft :p

Du kan fint slamre med dørene og drikke deg drita så lenge du gjør baseøvelsene dine ;)

Godt poeng!

+1! Riktignok 17 her da, men har allerede gjort en god del idiotiske ting for å bli tynn. Heldigvis fant jeg gode nettsteder (les: fitnessbloggen), så jeg kom inn på riktig vei! Takk og pris. Hvis ikke hadde jeg nok fremdeles tatt 200 situps hver kveld og drukket cola etter hver trening fordi gymlæreren sa "det var det beste man kunne drikke etter en treningsøkt".
Ha - ha - ha. Wow.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men... er ikke hele poenget med å være 16 å gjøre opprør mot alt av sunn fornuft? Color me confused :p

Vi gjør opprør mot de voksnes ufornuftige handlinger ved selv å gjøre ufornuftige handlinger til vi innser hvor ufornuftig det er og bestemmer oss for å bli mer fornuftige enn de voksne istedenfor å forvente at de skal bli det først.:joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var rundt 20 år, så kjøpte jeg 2 bøker; atkinson dietten og blod-type dietten... fulgte ingen av de i mer enn 1 uke hver. XD

Hoppet over 1 til 2 måltider om dagen og tok herballife shake i stedet for. Derigjen var den med cappuccino smak veeeeldig god da. Men jeg kom til vett etter en stund.

Men jeg tror min far slår det meste.... Han levde på KUN banan i 1 mnd!!!!! Både han og min mor har vært med på mange ekstrem dietter, så da har det vært min tur å kjefte på de. Nei, jeg fant ut at sunn mat og mye trening er det eneste som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Unngikk flyes på brystdagene pga. bicepsinvolvering. Hadde en regel på at det skulle gå 48 timer mellom hver gang jeg trente en muskel. Viktig å ikke bli overtrent vettu... Nå er det knebøy m.m. flere dager på rad som gjelder for min del. Tidene forandrer seg :)

Har sikkert gjort mange mye dummere ting som jeg ikke kommer på, men det viktigste var å bumpe tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngikk flyes på brystdagene pga. bicepsinvolvering. Hadde en regel på at det skulle gå 48 timer mellom hver gang jeg trente en muskel. Viktig å ikke bli overtrent vettu... Nå er det knebøy m.m. flere dager på rad som gjelder for min del. Tidene forandrer seg :)

Har sikkert gjort mange mye dummere ting som jeg ikke kommer på, men det viktigste var å bumpe tråden.

Kjørte du flyes i maskin eller med manualer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde på den tiden ca ett nevron som ikke var på ferie så kan godt være det var megakødd. Var på et forum som het Hardgainer..Der folk delte sine favorittshakes og klagde over at de var svake og ikke gikk opp i vekt.I ettertid ser jeg at det ikke var de retteste stengene med de beste kulelagrene som hang der.

Jeg ler så jeg GRINER :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Skulle få pecs som en gresk gud så jeg kjørte samtlige brystøvelser i boka, hadde så intense smeter i brystmusklene etter øktene at jeg måtte tusle rundt som en skrøplig krokete pensjonist siden det var for vondt å rette ut brystmuskla. Hadde selvsagt ømme pupper i flere dager.
  • Så hadde jeg en periode der jeg skulle bli lean as fuck, jeg kjørte derfor heftig geriljakardio hver morgen på tom mage. Hver gang jeg kom hjem falt jeg om på sofaen og skalv sammenhengde i minst 10 minutter. - Ble faen ikke lean heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk 2 dager på "maple syrup diet" man skal drikke en blanding av maplesirup, cayenne pepper, sitronjuice og vann. Skal gjøres i minst 3 dager men jeg holdt bare ut 2. Grunnen? Klarte ikke å få ned drikken så drakk bare vann, på slutten av andre dagen holdt jeg på å besvime fordi jeg ikke hadde spist på 2 dager og også drukket altfor lite vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, veldig mye bra skrevet her :p

Vel - kaloriunderskudd diluks = sulting, null energi til å trene, gikk ned, men sprakk jo selvfølgelig for ofte på å frotse i meg mat, usunn mat :p= gikk absolutt ikke i lengden.

ketolyse kuren: Gikk bra de første 2 månedene, gikk ned 10 kg, ble plutselig veldig kvalm, spydde :yuck: . Måtte da slutte å være i ketose, raste opp igjen 10 kg pluss litt til...:cautious: Lærte ikke av første prøving så da prøvde jeg det ut for en andre gang dette resulterte i kvalme, spying i 8 dager før jeg ga meg igjen.. hehe

Nei til kurer og ja til et balansert og sunt kosthold med regelmessig trening, som en kan leve med resten av livet! :D(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...