Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester

Denne tråden burde tilslutt bli en liste så andre kan lese mye av de hårreisende tingene som har blitt prøvd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Spiste bare grønnsakssuppen de kaller Rikshospitalets suppe i 2 uker. Holdt på å svime av på jobb, gikk ikke ned mer enn vanlig -500 kcal og treningen&humøret gikk rett til helvete. Og lukten av kokt kål...... Hater den! Det verste nå er når jeg en sjelden gang får lyst på suppe, så dukker oppskriften opp i hodet mitt. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke ett glass vann med eddik før ett måltid-> joggetur rundt lungårdsvannet i Bergen, trigget tidenes "fight or flight" respons i kroppen! Vet ikke om noen vet hvor lungårdsvannet er men der er det altså ingen steder å skjule seg, og relativt mange som går tur/jogger, så ja, måtte bare la "flighten" komme, hadde ikke noe valg! Endte med meg med bukse på knærne bak en liten kvist mens sjokkerende hundeluftere ikke visste om de skulle løpe for livet eller gi meg en hundepose så jeg kunne "plukke opp" etter meg!

Hadde seriøst angst for at jeg skulle bli anmeldt for offentlig tliskitning eller noe..... Oppsummert, KATASTROFE!

Hahaha, beste jeg har lest på lenge! :D Like greit jeg aldri har vært i Bergen kjenner jeg .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 400 sit-ups, fire ganger om dagen - 2 timer etter hvert måltid (som ble inntatt nøyaktig hver fjerde time for å vedlikeholde forbrenningen).

Resultat: Brannsår i korsryggen pga. gnissing mot underlaget.

What to do?: Hente et nytt teppe hver gang det ble for vondt. Det ble mange tepper etterhvert.

....Men såret ble naturlig nok større og vondere, og det ble tilslutt var det så mange tepper og dyner på stuegulvet at det var umulig å ta en eneste sit-ups. Men bare det å gjøre klar til en sit-ups økt var trening i seg selv.

....en uskyldig kommentar som; "Du har litt babymage", kan ha større påvirking enn man aner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Antatt at sunn mat=vekttap, uansett mengde.

- Trent med to kilos rosa manualer i fire år...

- Spist en teskje kanel(skulle spise 1 teskje om dagen og SUSE ned i vekt. Vel, det ble med den ene...)

- Prøvd 3487023980234 dietter(som egentlig alle besto i det samme: spise minst mulig, trene mest mulig)

- Sluttet å spise

- Løpeløpeløpeløpe(hver dag! hele tiden!), etterfulgt av et par styrkeøvelser for legger og tær(ellernoe...), spise et eple kanskje(viktig å forbrenne mer enn man spiser=viktig å gå i minus på kaloriene. HERREgud)

- Deretter massive etegilder i helgene, konstant, fredag-søndag(det telles ikke hvis du ikke teller kaloriene vettø. funka jo fett.)

- Godterifri i tre måneder(KUN for å bytte ut godteriet med nøtter. MYE nøtter. Og loff med nugatti, det er jo ikke godteri....)

- Spist tunfisksalat til lunsj, hver dag. I et halvt år. Kan ikke SE på en tunfiskboks engang.

- Nyere tid(i et anfall av bakeglede): brukt bønner i kake(SERIØST, nå må folk slutte å påstå at det er godt og mister bønnesmaken!!!)

Åååh, seriøst, hva litt god gammeldags mangel på kunnskap kan få folk til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Nyere tid(i et anfall av bakeglede): brukt bønner i kake(SERIØST, nå må folk slutte å påstå at det er godt og mister bønnesmaken!!!)

Åååh, seriøst, hva litt god gammeldags mangel på kunnskap kan få folk til å gjøre.

De hvite bønnene smaker ingenting i kake :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Nyere tid: Gå fem på alle disse overfitnessifiserte sjelene som skryter av hvor lett det er å holde seg unna sjokolade etter at de fikk Walden Farms-produkter (sjokoladedip/saus etc) i hus. Bitch please, det smaker råtten maling og hører hjemme i bosset.

Jeg har vurdert å kjøpe noen walden-farms produkter, men mest dressing egentlig... Er det like Crappy McCrap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har vurdert å kjøpe noen walden-farms produkter, men mest dressing egentlig... Er det like Crappy McCrap?

Av dressinger har jeg smakt den hvite salatdressingen (Ranch) og kastet hele salaten min etter å ha tatt noen tynne striper med dessing over. Jeg er virkelig ikke kresen, men det der putter jeg aldri i meg igjen. Det ser likevel ut til at det finnes mennesker her inne som synes det smaker godt, så det skader vel ikke å prøve om du er nysgjerrig :p Når det er sagt ville jeg heller anbefalt deg å lage en egen dressing ut av rømme/kesam, krydder etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av dressinger har jeg smakt den hvite salatdressingen (Ranch) og kastet hele salaten min etter å ha tatt noen tynne striper med dessing over. Jeg er virkelig ikke kresen, men det der putter jeg aldri i meg igjen. Det ser likevel ut til at det finnes mennesker her inne som synes det smaker godt, så det skader vel ikke å prøve om du er nysgjerrig :p Når det er sagt ville jeg heller anbefalt deg å lage en egen dressing ut av rømme/kesam, krydder etc :)

Det er det jeg pleier å gjøre.. Men, tenkte kanskje jeg skulle gå for noe som var litt easyfix, men om ikke den er god, så er det jo samma! Da vil jeg heler lage en av kesam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som tenåring så testet spise minst mulig og trene mye, overspise og kaste opp. Så ble jeg vegetarianer uten noe kunnskap 1 år, så levde jeg på brød og pasta satidig som jeg trente minst 20 timer i uka. Så var man 18 år bodde på hybel og ville bruke alle sine penger på klær og festing, så da levde jeg på nudler, alkohol og trening.

Ellers har man testet rikshospitalets suppekur, grusom.

Diverse pulverkurer.

Og sulte seg selv i 2 uker, overspise de neste 2 ukene, resultat noen kilo i pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om vi alle har druknet litt i samme båt ja... Har testet mye rart opp igjennom tiden, og det meste med kortvarig utfall.. Og enda tar jeg meg selv i å se på idiotiske løsninger "det kanskje ikke hadde vært så dumt å prøve..." godt en kan mimre tilbake på lignende "brilliante" ideer, og kanskje tenke seg om to ganger..

Jeg har driti meg ut på:

PSMF uten grønnsaker fordi jeg ikke tåler dem: 10 dager og jeg var slank som faen, sur som en umoden sitron og sliten av å gå opp trappa. Svimte av i tide og utide. Da jeg var ferdig dytta jeg trynet fullt av påskegod og gikk opp igjen 4 kg på ei uke.

Tunfisk diett: Alle fitnessfolk spiser tunfisk og blir slanke, så da blir jeg det og. Tunfisk og ris.. og siden jeg ikke liker tunfisk hiver jeg på litt dressing for smakens skyld. Hater tunfisk den dag i dag.

Ikke spise: Varer som regel 1 dag til jeg blir sur og begynner å grine

Trene enormt mye: blir bare mer sulten og dytter mer.

Stikke fingeren i halsen: fikk ikke til, prøvde tannbørsten. det gikk heller ikke. Så gikk det opp et lys for meg der jeg spurte meg selv om hva i helvete jeg holdt på med..

Bare spise frukt og grønt: 5 om dagen passer ikke for de som ikke har friske tarmer. resulterete i smertehelvete og treningstider brukt på toalettet..

Nutrilett : mmmm, sjokkis!!! resulterte i opp i vekt

"2 av alt": treningssupplementer som funker på alle andre funket ikke på meg som kronisk syk, og ble grisedårlig av det meste..

Lavkarbo: Deilig å ikke være sulten! Kan spise masse! Egg, Bacon, majones!!! gikk ikke ned i vekt, men ikke særlig opp heller. så ble savnet etter bakevarer, ris og pasta for stort.

Det meste av dietter: Funker i få dager, så blir jeg sulten, slapp og grinete. skjeier ut og fråtser meg dit jeg var før jeg startet og blir sur av det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som disser Walden Farm, har ikke prøvd pannekakesirupen!:eek:

Kommer til å leve på atkinspannekaker kjenner jeg..:wub: omnomnom:D

Hvordan smaker den egentlig? Jeg synes ekte lønnesiup er digg, men har kjøpt "lixomlønnesirup" et par ganger og det er jo IKKE det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpe, hele dagen. Spise ca ingenting. EAT ALL THE FOOD, hver helg, hele dagen.

Slankepiller, lommeboka ble tynnere, det gjorde definetivt ikke jeg.

Ta 300 situps hver kveld i ca et år. Kunne ikke skjønne hvor sixpacken ble av, konkluderte med at det var genene....

+1

Et halvt års tid i 2009

Ellers er jeg perfekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert å kjøpe noen walden-farms produkter, men mest dressing egentlig... Er det like Crappy McCrap?

Det sier seg selv selv at nullkaloriprodukter ikke smaker like bra som originalene. Både penøttspreaden og chocolatedipen smaker HELT forjævlig, om man spiser den alene uten å blande den i noe. Chocolatedipen har jeg funnet ut kan brukes i mager kesam og lage sjokokesam av det. Smaker helt likt duo sjokoyoughurt. Peanøttspreaden fant jeg ut at jeg kunne erstatte peanøttsmør med i kjeks. Kjeksene ble faktisk veldig spiselige.

Men jeg kommer ikke til å kjøpe mer walden farms ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å prøve ut walden farms-produktene selv dersom en er interessert :) Smaken er som baken og er subjektiv! Jeg for min del synes faktisk at flere at produktene er gode, og vil råde deg til å prøve dem. Selvfølgelig smaker det ikke ekte vare, men personlig er jeg fan av spesielt peanøttsmøret og karamell-dipen. Spiser de ikke alene, men bruker de feks som smøring på speltlumpene mine. Da får jeg saftige og gode speltlumper med mye smak, bruker kjøttpålegg i tillegg og kan spise ekstra mange for "samme antall kalorier" :) Videre synes jeg også de er gode å blande, som flere har nevnt, med ulike melkeprodukter, men også salat. Vil også slenge meg på de over somhar anbefalt pancake-sirupen, jeg for min del synes den er kjempegod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...