Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Deff:

6-7 styrkeøkter pr uke, 3 kardioøkter på 7,5km hver dag.

Karbo til frokost og nada karbo etter trening og til kvelds.

Prøve også lite mat i ukedagene for så å skulle ha spisedag på lørdager. Men ble som regel en liten spisedag fredag. Gigantiske mengder lørdag og søndag prøvde man å reparere med mange timer kardio uten mat som bare ente med at søndagskveld ble spisedag det også.

Gikk noen kg mövenpick og Ben&Jerrys + napoleonskake der man satt en lørdagskveld å trøstespiste :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanndrivende og lakserende midler er vanlige vidunderkurer, siden det gir markant forskjell på badevekten. Folk ser ut til å være for dumme til å skjønne at det ikke er fett som forsvinner og at dette er langt ifra sunt...

Tullbull. Spiser man nokk avf.middel renner faktisk maten ufordøyd gjennom, og spiser man absolutt nokk forsvinner faktisk fett og. Ulempene er jo att man ødelegger tarmfunksjonene i noen år etterpå og att man ikke plutselig kan slutte med de, siden magen ikke lengre kan gjøre jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullbull. Spiser man nokk avf.middel renner faktisk maten ufordøyd gjennom, og spiser man absolutt nokk forsvinner faktisk fett og. Ulempene er jo att man ødelegger tarmfunksjonene i noen år etterpå og att man ikke plutselig en dag kan slutte med de, siden magen ikke lengre kan gjøre jobben sin.

hva heter de pillene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avføringsmiddel? Er bare å spørre etter det på apoteket, så har de flere sorter å by på. Anbefales dog ikke, av den simpe grunn att du ganske lett ødelegger tarmene permanent.

ja de som skal tømme tynntarmen? jeg vil gjerne se det skriftlig så jeg tenkte at om du sier navnet kunne jeg finne ut om det stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette står hos lommelegen her: Psykiske sykdommer: Reductil og avføringsmidler - Lommelegen.no

Du spør om avføringsmidler (laksantia) kan være en erstatning for oppkast. Svaret på det er nei. Det finnes fem forskjellige typer laksanita: bløtgjørende (f eks flytende parafin), tarmstimulerende (f eks Senokot), volumøkende (f eks loppefrø/Vi-Siblin), osmotisk/vanntiltrekkende (f eks laktulose) og klyster (f eks Klyx). Du har rett i at disse kun virker på tykktarmen og at næringsstoffene blir tatt opp i tynntarmen. Det er kun vann og noen mineraler og salter som tas opp i tykktarmen, ikke fett, karbohydrater og protein som er de energigivende næringsstoffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg må spesifisere innleggene mine bedre.

Tullbull. Spiser man nokk avf.middel renner faktisk maten ufordøyd gjennom

For att det skal bli nokk til att maten renner raka vegen gjennom, må du overskride anbefalt dose veldig mye. Pakningsvedleggene sier vell 1-2 tabletter, du må gange det med hundre i en lengre periode for att det skal skje.

og spiser man absolutt nokk forsvinner faktisk fett og

Såklart, all mat og næring renner jo rett gjennom. (Det følger og med hårtap og særs pinlige besvimelser, gjerne i trappa til svigers)

Men nokk om det nå kanskje, de fleste skjønner jo att avf.middel er en særdeles elendig slankemetode, som i grunn ikke funker noe bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Six Pack Abs diet boken til Mens Health liggende en plass.

"Du trenger ikke telle kalorier, bare velg retter fra denne menyen og kombiner"

Jeg leste "du trenger ikke telle kalorier" --> Mandler og rosiner i kombo flere ganger til dagen for å "holde forbrenningen gående" :D

Åh jeg som akkurat har stappa i meg akkurat det og tenkt "sikkert litt my, men ok" :facepalm::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men faan Asle, klarer ikke å slutte å humre over denne.. Er det noen som har spilt et puss på deg eller noe?? :D Har en god venn som er beinhard som bruker å drikke tunfisk ved å blende den med vann, men han gjør det fortsatt og har gjort det i mange år. "Smak er kun en tilstand i munnen" sier han :p

Det å blande BROKKOLI oppi det der virker jo bare suspekt. Ka faan.

Når jeg var på "tunfisk-kjøret" (liker ikke tunfisk) så spiste jeg tunfisk med grønn fun-light som saus. Smakte fortsatt tunfisk, men spiste dette over en lengre periode.

Grønn funlight på tunfisk? JEg bøyer meg i støvet! :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må spesifisere innleggene mine bedre.

For att det skal bli nokk til att maten renner raka vegen gjennom, må du overskride anbefalt dose veldig mye. Pakningsvedleggene sier vell 1-2 tabletter, du må gange det med hundre i en lengre periode for att det skal skje.

Såklart, all mat og næring renner jo rett gjennom. (Det følger og med hårtap og særs pinlige besvimelser, gjerne i trappa til svigers)

Men nokk om det nå kanskje, de fleste skjønner jo att avf.middel er en særdeles elendig slankemetode, som i grunn ikke funker noe bra. :)

jeg tror deg ikke, fordi hvis en pille kun virker i tykktarm er det usannsynlig at det skulle virke flere steder bare fordi man øker dosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror deg ikke, fordi hvis en pille kun virker i tykktarm er det usannsynlig at det skulle virke flere steder bare fordi man øker dosen.

Ok :) Du om det, men når man har levd med avf.middel som bestevenn i noen år er det klart att ingen magefunksjoner er som de skal fordi de middlene ødelegger mage og tarmfunksjonen. Og når kroppen har levd med tidvis kun diare er det mye i magen fungerer som det skal, og da får også en del preparater en annerledes virkning enn hva pakningsvedleggene sier. Man ender mer eller mindre opp med en kropp som tror den blir forgiftet, og da vill den ha alt ut, koste hva det koste vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett denne her så: (fra an venninne riktignok)

Kjøpte slankesåler - i instruksjonen sto det at putt disse i skoene og gå masse i trapper så blir du slank....

Well true that ^ :D

Det skulle være noe sånne kina greier som stimulerte punkter også da som økte forbrenningen... hva man kan tjene penger på altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Brukte is som gainer, spiste kun is og lapskaus på boks i 3mnd. Gikk ned i vekt .. :eek:

Spise jevnlig gjør at du blir tjukkere, for mye på en gang bæsjer du ut: Spiste Dobble brødskiver med nugatti hver time.

Lagde shake av eggehvite og melk ( hvem har vel ikke gjort det? )

Viktig og presse ut de siste repene, de som bygger muskler -- Presset meg til oppkast var i halsen eller ut av vinduet hver økt.

Kreatin monohydrat, tricreatin og alkyl esther samtidig 5 ganger dagen, for maks antall turer på toalettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke gjort noe veldig dumt, men er bare 16 så alt kan skje!

+1! Riktignok 17 her da, men har allerede gjort en god del idiotiske ting for å bli tynn. Heldigvis fant jeg gode nettsteder (les: fitnessbloggen), så jeg kom inn på riktig vei! Takk og pris. Hvis ikke hadde jeg nok fremdeles tatt 200 situps hver kveld og drukket cola etter hver trening fordi gymlæreren sa "det var det beste man kunne drikke etter en treningsøkt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...