Gå til innhold

Hvor sunt er pepsi max og coca cola zero?


asianface

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, jeg drikker iallefall noe sukkerholdig, og holder meg til zero-varianten, og det er iallefall sunnere enn de sukkerholdige brusene om ikke annet.. Så får man heller spekulere i ditten og datten med' zero, som man gjør med alt annet :)

.. Men godt, det er det iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si lettbrus er sunt, men det kommer an på hvordan man definerer det begrepet. Det gir deg ingen ting som kroppen trenger. Ingen vitaminer, mineraler, antioksidanter, næringsstoffer, ditten eller datten. Ingen ting med den brusen som er bra for kroppen eller som kroppen har nytte av.

Så, usunt? Nope, ikke det heller... Bare å passe på så det ikke går for mye utover tenna og lommeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir deg ingen ting som kroppen trenger. Ingen vitaminer, mineraler, antioksidanter, næringsstoffer, ditten eller datten. Ingen ting med den brusen som er bra for kroppen eller som kroppen har nytte av.

Det gir væske da, det er rimelig viktig :) Ellers enig i alt du skrev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...