Jump to content
Marita

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Recommended Posts

Guest Fit91

Omelett laget av 2 egg og 1 hvitte, + 4 bacon skiver.

Fortsetter under...

Annonse

To hjemmelagde knekkebrød, ett med magerost med skinkesmak og ett med makrell i tomat, henholdsvis toppet med paprikaskiver og sylteagurk. Drakk et glass skummamelk og en kopp te ved siden av ^^

Annonse

Guest Id1

70 g havregrøt med ca 30 g proteinshake og kanel. Tok halve rundt 6ish etter morgentur, og resten etpar timer seinere :) Fridag betyr fortere sulten:p (føles i hvertfall sånn ut).

140 g kalkun, isbergsalat, 40 g usalta cashewnøtter og proteinshake har vært min faste frokost de siste 6 ukene nå:) Ikke sånn kjempe godt, men jeg sliter sånn med å få i meg nok kcal ila en dag, men med denne frokosten har jeg et godt utgangspunkt med over 600 kcal og masse proteiner :D

Når jeg spiser denne frokosten (og det gjør jeg hver dag nå) så bruker jeg å ende på mellom 1400-1700 kcal, og da sier det seg selv at uten denne blir det myyye for lite:)

Først en banan --> joggetur

Etter joggetur, samme frokost som alltid

20 g havregryn

20 g 4-korn

2 dl melk

15 g mandler

50-60 g Cottage chees

rosiner

Slo på stortromma og stappa i meg mine kjære potetlefser med skyr og et eple til :) Dilla på det ja!

Lager du potetlefser selv? :)

Lager du potetlefser selv? :)

jada! Disse var lagd på skolen da, så husker ikke helt oppskrift. Men bare prøv deg frem, poteter binder på samme måte som egg, så veldig greit å bruke om du eventuelt ikke kan ha egg. Egg, melk og potet bør iallefall være en fin base ;)

Oooh, jeg har nettopp spist frokosten min som bestod av et helt beger CC, ca 200 g bringebær, litt stevia OG masse proteinkaffe!

Haha, PF hvor sier du? :whistling: