Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Anbefalte innlegg

Har ikke det tilgjengelig nå :/

Jeg må innrømme, i all latskapens navn, at jeg koker grøten i mikroen.

Jeg skal nå (ja vet det er sent) lage havregrynsgrøt til frokost og var inne på forumet nå for inspirasjon!

Koker i mikroen, har mye ulikt å tilsette evnt.. Alt av søtning, banan, kesam, yoghurt, egg, cookies and cream-prottispulver (har sjokoladesmak og, men den smaker dritt..)" gode tips for akkurat nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 3,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

I dag, som alle andre dager, var det luft til frokost!

Postede bilder

Har ikke det tilgjengelig nå :/

Jeg må innrømme, i all latskapens navn, at jeg koker grøten i mikroen.

Jeg skal nå (ja vet det er sent) lage havregrynsgrøt til frokost og var inne på forumet nå for inspirasjon!

Koker i mikroen, har mye ulikt å tilsette evnt.. Alt av søtning, banan, kesam, yoghurt, egg, cookies and cream-prottispulver (har sjokoladesmak og, men den smaker dritt..)" gode tips for akkurat nå?

Do you know what? Da er vi to! I det siste har jeg brukt mikroen oftere enn i kasserolle, effektivt og så lettvint.

Hm, jeg ville rørt inn én tsk. kanel og én tsk. kardemomme i grøtblandingen sammens med litt søtning før den går inn i mikroen. Deretter ville jeg rørt inn en scoop med cookies-pulvret når grøten er litt mer romtemperert (så sykt varm når den kommer ut), og toppet med bananskiver, kanel og en skvett melk. Melk oppå grøten er undervurdert, det er sykt godt! Spesielt med noen skjeer jordbærsyltetøy.

God frokost, Inger-Lise! :happy:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kjøleskapsgrøt; 2 dl gryn, én boks Lindahls kvarg med bringebær, én dl bringebær, én dl melk, stevia og litt syltetøy. Toppet med en blanding av peanøttsmør og peanøttsmør med mørk sjokolade, bringebær og sukrin. :love: En Celsius ved siden av og jeg er klar for flere timer med skolearbeid, på en lørdag..

Heldigvis har jeg pulled pork, Taken 3, godt selskap og soft-is å se frem til. :D

post-36475-1444100221827_thumb.jpg

post-36475-14441002211854_thumb.jpg

post-36475-1444100221492_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...