Jump to content
Marita

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Recommended Posts

Fortsetter under...

Dagens frokost besto av 225g karbonadedeig, etterpå blandet med stekt egg og rørt sammen, 1 speltlompe med litt av blandingen som fyll, 1 glass varm melk med honning, 2 omega-3 kapsler, 1 l-carnatine tablett, 1 gripex tablett og creatine

Dette er helt sikkert gammelt nytt for dere som er frokostgourmeter, men for meg som er noldus på kjøkkenet, var dette en stor oppdagelse.

Havregrynene bløtlegges dagen før og blandes med litt salt, sitronsaft/eddik, og eventuelt litt steviadråper. Før koking, kjørte jeg grynene i en stavmikser, og kokte opp på vanlig måte med melk og litt mer salt. Resultatet ble at jeg spiste fløyel til frokost i dag.

Fiftyfifty Havregryn og havremel + sukrinmelis + 2 rå egg + opphakket halv questbar!

Nukes i mikroen (rør litt etter ett minutt) slik at grøten blir fløyelsmyk, eggene klumper seg og questbaren blander seg og gir en deilig smak på det hele :D

Fiftyfifty Havregryn og havremel + sukrinmelis + 2 rå egg + opphakket halv questbar!

Nukes i mikroen (rør litt etter ett minutt) slik at grøten blir fløyelsmyk, eggene klumper seg og questbaren blander seg og gir en deilig smak på det hele :D

Jeg leste først fifty shades havregryn...:roflmao:

Annonse

En skive med makrell i tomat og en med kyllingpostei og majones. :happy:

Har tatt bort kaffen i kostholdet for en liten periode. Koffein demper sultfølelsen, og det er vel det siste jeg behøver akkurat nå. Etter bare to dager uten kaffekoppen merker jeg stor forskjell på sult- og metthetsfølelsen, og det er så deilig. Høres merkelig ut, men å faktisk kjenne at jeg er sulten når jeg setter meg ned til middag er som en hellig åpenbaring. Hallelujah!

Annonse

eggerøre av 5 hele egg, 100gr pakke røkt laks, 4 striper kvikklunsj, ett stykke kake, 0.5L Frank's Energizer.

#thuglyfe

Mekket nylig to omeletter i vaffeljernet :D Begge bestående av et egg, litt spekeskinke, ost, paprika og vann, og etterpå hadde jeg på kyllingpålegg og mer paprika, nam!

Havregrøt av 70g gryn, kanel/kardemomme og karamell-stevia. Et stort eple i biter vendt i kanel og sukrin gold, toppet med peanøttsmør-saus av to store ss peanøttsmør, litt havsalt og sukrin. Et glass melk og Earl grey-te ved siden av. :happy:

post-36475-14441000425852_thumb.jpg

Guest =xXx=

Ett kokt egg og 4 bloody Mary. Ikke så veldig stolt, men en av to ganger i året som jeg drikker alkohol… egget var overkokt, bloody maryen var god…