Jump to content
Marita

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Recommended Posts

Fortsetter under...

drikkbar frokost!

Smoothie av:

50g havregryn

40g proteinpulver naturell

30g kesam mager

50g Cottage Cheese

100g kokosvann

100g granateple saft

kanel og 1 ts sukrun gold (den var smakløs først :roflmao: )

Annonse

Brød med philadelphia og paprika, 4-korn med full-fett kulturmelk, soyamelk, blåbær og banan, også ble det en brødskive til med jordbærsyltetøy fordi butikken randomly delte ut gratis brød (i en goodiebag med masse annet noms) i går :D

Jeg smalt på 4 brødskiver, 2 med gulost og salami, 1 med brunost og 1 med nugatti. Når man er syk er det ikke sååå lett å velge riktig, nei.

Høres riktig ut spør du meg (y)

Havre og ruggrynsgrøt kokt på melk med sukrin+, kardemomme, eplebiter og peanøttsmør, toppet med rosiner og eplesyltetøy. Shit det er godt :love::love:

Annonse

Proteinpannekake-tårn! Ferdigmiks fra PF med ekstra kanel/kardemomme og bakepulver. I mellom lagene har jeg eple i tynne skiver, gresk yoghurt, cottage cheese, aprikos-syltetøy, bringebær, blåbær og litt sukrin. Toppet med kanel (avhengig) og enda mere sukrin. Pluss en kopp sterk kaffe, enda viktigere!

post-36475-14441000004097_thumb.jpg

Proteinpannekake-tårn! Ferdigmiks fra PF med ekstra kanel/kardemomme og bakepulver. I mellom lagene har jeg eple i tynne skiver, gresk yoghurt, cottage cheese, aprikos-syltetøy, bringebær, blåbær og litt sukrin. Toppet med kanel (avhengig) og enda mere sukrin. Pluss en kopp sterk kaffe, enda viktigere!

[ATTACH=full]160426[/ATTACH]

kan du lage frokost til meg? :rolleyes: looks delicious :love: