Jump to content
Marita

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Recommended Posts

En boks cottage cheese blanda med appelsinsaft, toppa med et lite beger yoghurt, ett eple, bringebær, blåbær, kanel og masse sukrin gold. :)

[ATTACH=full]159150[/ATTACH]

Akkurat den der bruker jeg også å kjøre om dagen. Helt fantastisk!!

Min kombo;

1 boks CC (orginal), bringebær og blåbær, 1 beger yoplait vanilje, eple, masse mandler og sukrin og kanel,

*Jummy in my Tummy* :hungry:

Fortsetter under...

Må nevne at den yoghurten er skikkelig god - spesielt den med sitron! Litt tykkere enn de forrige yoplait i konsistensen, tror jeg? Tommel opp herfra, hvertfall.

Notert! But my point still stands:rolleyes:

Akkurat den der bruker jeg også å kjøre om dagen. Helt fantastisk!!

Min kombo;

1 boks CC (orginal), bringebær og blåbær, 1 beger yoplait vanilje, eple, masse mandler og sukrin og kanel,

*Jummy in my Tummy* :hungry:

It's heaven! Dessert til frokost hver dag, eller lunsj! Bruker original jeg også. Forsåvidt bare ekte vare her i huset, bortsett fra seterrømme... der blir det lettrømme. :whistle:

Annonse

Fått dilla på havregrøt med eplebiter, peanøttsmør, gojibær, kardemomme og sukrin+/stevia vanilje :love: Koker eplebitene litt i melka før jeg tilsetter peanøttsmøret , rører rundt før jeg hiver oppi havregryna, venter til den blir al dente - voila :rolleyes:

Fått dilla på havregrøt med eplebiter, peanøttsmør, gojibær, kardemomme og sukrin+/stevia vanilje :love: Koker eplebitene litt i melka før jeg tilsetter peanøttsmøret , rører rundt før jeg hiver oppi havregryna, venter til den blir al dente - voila :rolleyes:

Gjør du noe med gojibærene? Har forsøkt ta de oppi morragrøten/cottage cheese osv, men synes de er så seige og ekle å tygge?

Det ble vafler til frokost på meg! Jeg mixer sammen 2 egg, 2 ss CC, 5 ss havregryn og en liten dæsj olivenolje, og lar dette svelle i 15-20 min. Det blir 3 vafler av røra. :D Jeg spiser alltid to stk i et måltid, og sparer en til senere. CC og banan på den ene, skinke/ost/spinat/agurk på den andre!

Annonse

Nesten kjøleskapsgrøt :X3:

100g varme bringebær

150g mager vaniliekesam

50g havregryn

30g vanilieprotein

30g tørket kokos

5g creatin

1,5 dl Q sjokkomelk

:hungry:

En smoothie-ish/shake som ble helt amazing!

Bestod av:

1 stor neve spinat

1/2 avokado

1/2 pære

1 ss chiafrø

1 scoop vanilje proteinpulver

50/50 mandelmelk og vann

anbefales virkelig!

Fresh, god og mettende