Jump to content
Marita

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Recommended Posts

ohyes:love: heller i egg når grøten er kokt og rør det inn - gir en helt annen "fylde" i grøten, samt en fin farge :) !

[ATTACH]157216[/ATTACH][ATTACH]157217[/ATTACH]

Shiiiitititititi, hva er det sjokoladelignende på toppen?! :woot:

Det ser farlig godt ut!

Fortsetter under...

Annonse

Liker at det er så mange grøtmennesker her <3

Egg i havregrøten har jeg aldri tenkt på en gang. Tilsetter man egget når grøten er ferdig kokt opp, eller?

Liker at det er så mange grøtmennesker her <3

Egg i havregrøten har jeg aldri tenkt på en gang. Tilsetter man egget når grøten er ferdig kokt opp, eller?

Jeg koker først havregrøten normalt, når den er kokt opp sånn grøt, sånn ca ferdig tilsetter jeg hele egget og koker litt til på svak varme slik at det blir blandet godt sammen

Jeg koker først havregrøten normalt, når den er kokt opp sånn grøt, sånn ca ferdig tilsetter jeg hele egget og koker litt til på svak varme slik at det blir blandet godt sammen

Ah, da vet jeg hva jeg skal lage til frokost i morgen! Takk! :cat:

Sjokoladehavregrøt med ett egg, sjokoprotein/bakekakao, gresk yoghurt og masse sukrin/kanel! Og en FRES ved siden av.. :D God oppladning før CrossFit, og takker meg selv for en god frokost!

Vi hadde høyintensitets-økt i dag.. i 60 min.. uten en eneste pause.. Ønsker gangsperra hjertelig velkommen. :giggle:

Annonse

Havregrøt

40 g havregryn

vann

litt salt

Kokes opp mens jeg gjør noe helt annet :) I dag ble den nytt med en skje blåbærsyltetøy på og litt melk.

åh den blir så stor forskjell på når man koker den på litt melk - om så bare halvparten av veskemengden :D anbefaler og litt sukker i samme med saltet - og at istedet for å koke det opp kort å sette det på litt tidligere (koke opp og skru ned på 2 og la det stå til den blir skikkelig tykk og god) :D!!

åh den blir så stor forskjell på når man koker den på litt melk - om så bare halvparten av veskemengden :D anbefaler og litt sukker i samme med saltet - og at istedet for å koke det opp kort å sette det på litt tidligere (koke opp og skru ned på 2 og la det stå til den blir skikkelig tykk og god) :D!!

Jeg syntes faktisk den på vann er ganske god jeg :D Også blir det jo magrere, som jeg syntes er et lite pluss :) Pleier også å skru den ned når den har begynt å koke ;)

Bringebærvaniljehavregrøt med litt tørket frukt, gojibær og nøtter på toppen <3 Alltid havregrøt på morgenen, holder meg mett i timesvis :)