Jump to content
Marita

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan steker du de for å få de så faste og feite? evt oppskrift og fremgangsmåte?

Oppskrift ligger på bloggen:D det viktigste er egentlig å la røra tykne før du begynner å steke. Jeg lar den svelle i ca 10 minutter og steker de så i litt kokosfett i en teflonpanne på middels varme. Steker 3 om gangen, en bigsize spiseskje gir 1 stk, og de blir dobbel i str :)

Frokost i dag ble havrepannekaker (laget av egg og havregryn) med lett fløtemysost på. Godt, enkelt og mettende :)

Var fyllesyk. Så frokost var rester fra desserten igår.

Jordbær og blåbær med litt krem på. Og en liten bit sjokolade.

Kom meg raskt igjen, så ble sushi til lunsj :)

Annonse

Havregrøt med peanøttsmør! Forstår ikke helt hvordan jeg klarte meg UTEN peanøttsmør før... Det fungerer jo til alt. I wok, på hamburgeren, på banan eller annen frukt... Skal ikke forundre meg om det går til brødskiva også...? Peanøttsmør lanserers herved som den nye poteten! (potet med peanøttsmør til middag i dag...??)

Havregrøt med peanøttsmør! Forstår ikke helt hvordan jeg klarte meg UTEN peanøttsmør før... Det fungerer jo til alt. I wok, på hamburgeren, på banan eller annen frukt... Skal ikke forundre meg om det går til brødskiva også...? Peanøttsmør lanserers herved som den nye poteten! (potet med peanøttsmør til middag i dag...??)

Søtpotet + peanøttsmør er digg.

Peanøttsmør + syltetøy (eller banan) er en vanlig kombo til brødskiva. (y)

Alltid havregryn til frokost med forskjellig digg oppi :-D Idag ble det med rosiner *hekta* :hungry:

Har endelig fått gresk yoghurt i hus igjen, hadde ikke spist det på nesten to måneder og glemte hvor godt det er. det ble altså yoghurt med granola-ish frokostblanding. :)