Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har spist:

ca. 120 gram røde druer

100 gram blåbær

50 gram havregryn

20 gram havrekli

3-4 dl ekstra lett melk

Ganske kjedelig i frokost veien, så blir dette hver dag. Hender jeg bytter ut druene med enten en banan eller bringebær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Prøvde meg på CC for første gang i hele mitt liv :hungover: !! Helt for jævelig, med litt blåbær oppi da..

Gleder meg til lunsj :happy:

cc med steviadråper(karamell) +eple og kanel, solsikkekjerner og havrepuffs, YUM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser alltid dette til frokost på arbeidsdager: 2 kokte egg med 1 ss smør og proteinkaffe: 1 ts honning, ett par dl varm kaffe, rister ut 1 scoop mocca-proteinpulver i ca 1.5 dl h-melk og heller dette over kaffen i et stort kaffeglass, og har så ett godt dryss med kanel på toppen:) holder meg god og mett minst til lunsjtider! Næringsinnhold er ca: 20gram fett, 15gram karbohydrater, 35gram protein. Ca 430 kcal. Før spiste jeg en stor porsjon havregrøt, og var dødssulten før klokka ti! Havregrøten sparer jeg til kvelds eller etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...