Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bare KLARER ikke få i meg CC. Skjønner ikke helt hva det er.

Kjøp en boks merka T6A (svart striplete skrift rett under lokket), bland den med litt kanel (hindu kanel) mos en banan oppi og strø over nøtter eller litt 70% eller mer sjokolade. Du kan gjerne bruke den magre CCen om du bruker nøtter og/eller sjokolade for fettet sin del. Bruk evt litt stevia eller sukrin i tillegg. Du kan bare ikke like dette :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en boks merka T6A (svart striplete skrift rett under lokket), bland den med litt kanel (hindu kanel) mos en banan oppi og strø over nøtter eller litt 70% eller mer sjokolade. Du kan gjerne bruke den magre CCen om du bruker nøtter og/eller sjokolade for fettet sin del. Bruk evt litt stevia eller sukrin i tillegg. Du kan bare ikke like dette :p

Haha, må prøves ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg aner ikke hva du mente med det. .. HAHA :rolleyes::p

Downs syndrom - Wikipedia

Det er tre typer Downs syndrom. Trisomi 21 er den mest vanlige, ca. 95 % har denne typen. Ved Trisomi 21 har alle kroppens celler et ekstra kromosom nummer 21. De resterende (ca. 1–4 %) har enten translokasjon eller mosaikk. Ved Translokasjon har en bit av kromosom 21 festet seg til et annet kromosom. Ved Mosaikk har bare noen av kroppens celler et ekstra kromosom 21.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...