Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg spiste en haug med amerikanske pannekaker til frokost i dag! Helt herlig, men tror det var en litt vel hard start på dagen for magen :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

havregrynsgrøt av 50 g havregryn, 25 g vaniljeprotein, litt kruskakli, litt melk, litt pofiber, og masse sukrin og steviadråper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sunn versjon av arme riddere! 2 grove brødskiver bløtlegges i 1 dl ekstra lett melk, 1 egg og litt salt i ca fem minutter. Detter stekes de på middels varme til de får en gyllenbrun farge. Server med et speilegg, sukkerfri ketchup og familieskinke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har dilla på havregrøt med proteinpulver og masse digg på toppen. Så ble ikke sjokket da det ble frokosten min i dag også :giggle: Har alltids noen bilder på lur, men skal klare å holde meg til ett denne gangen...

[ATTACH]46985[/ATTACH]

post-7051-14440874054017_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...