Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker at det er så mange grøtmennesker her <3

Egg i havregrøten har jeg aldri tenkt på en gang. Tilsetter man egget når grøten er ferdig kokt opp, eller?

Jeg koker først havregrøten normalt, når den er kokt opp sånn grøt, sånn ca ferdig tilsetter jeg hele egget og koker litt til på svak varme slik at det blir blandet godt sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladehavregrøt med ett egg, sjokoprotein/bakekakao, gresk yoghurt og masse sukrin/kanel! Og en FRES ved siden av.. :D God oppladning før CrossFit, og takker meg selv for en god frokost!

Vi hadde høyintensitets-økt i dag.. i 60 min.. uten en eneste pause.. Ønsker gangsperra hjertelig velkommen. :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt

40 g havregryn

vann

litt salt

Kokes opp mens jeg gjør noe helt annet :) I dag ble den nytt med en skje blåbærsyltetøy på og litt melk.

åh den blir så stor forskjell på når man koker den på litt melk - om så bare halvparten av veskemengden :D anbefaler og litt sukker i samme med saltet - og at istedet for å koke det opp kort å sette det på litt tidligere (koke opp og skru ned på 2 og la det stå til den blir skikkelig tykk og god) :D!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh den blir så stor forskjell på når man koker den på litt melk - om så bare halvparten av veskemengden :D anbefaler og litt sukker i samme med saltet - og at istedet for å koke det opp kort å sette det på litt tidligere (koke opp og skru ned på 2 og la det stå til den blir skikkelig tykk og god) :D!!

Jeg syntes faktisk den på vann er ganske god jeg :D Også blir det jo magrere, som jeg syntes er et lite pluss :) Pleier også å skru den ned når den har begynt å koke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...