Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Havregrøt (av 60g gryn) kokt på ett egg.

Lagvis med gresk yoghurt, cottage cheese.

Toppet med kanel, sukrin og smørklatt.

Smakte nydelig med en kopp proteinkaffe med Mocca-protein :rolleyes:

[ATTACH]157212[/ATTACH]

Nam! :) Har forresten begynt å bruke HELE egget hver morgen nå, og det smaker himmelsk! Takk for tipset!

Edit;

Spiste havregrøt 80g gryn kokt på ett egg og 20g vaniljeprotein. Toppet med sukrin, kanel og cottage cheese! Pluss tre kopper kaffe. Såååå trøtt før helkropps-økta i dag, løsna til slutt med grøt og kaffi innabords. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam! :) Har forresten begynt å bruke HELE egget hver morgen nå, og det smaker himmelsk! Takk for tipset!

Edit;

Spiste havregrøt 80g gryn kokt på ett egg og 20g vaniljeprotein. Toppet med sukrin, kanel og cottage cheese! Pluss tre kopper kaffe. Såååå trøtt før helkropps-økta i dag, løsna til slutt med grøt og kaffi innabords. :D

Så det funker med ett helt egg å koke opp på ? Bruker kun en eggehvite for jeg ser for meg at plommen vil ødelegge grøten og smaken litt ? Men det er altså ikke så ille ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det funker med ett helt egg å koke opp på ? Bruker kun en eggehvite for jeg ser for meg at plommen vil ødelegge grøten og smaken litt ? Men det er altså ikke så ille ?

Haha, hadde gjort meg akkurat samme tanker som deg rundt plommen i grøten.. Greia var jo at jeg aldri hadde testet det ut selv. :whistle: Så fikk litt sjokk når det ble godt..

Også ligger jo faktisk all den gode næringen (m. unntak av prots) i plommen, så dobbel tommel opp! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...