Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 glass vann med BCAA

Havregrøt ish bestående av:

0,5 dl med havregryn

2 dl melk/vann

2 egg

1 scoop proteinpulver vanilje

2 skjeer med kesam lime

Toppet med kanel

Anbefales på det sterkeste! Husk å koke havregynet først (ja den skal være tynn) før du deretter rører kjapt inn 2 egg mens det koker ganske kraftig. NB du har ikke tid til å hive eggeskallene før du rører de inn i grøten!

Rekkefølge:

Kok grøt av vann/melk og hvregryn

2 tilsett proteinpulver (kan sløyfes)

Rør inn egg

Rør inn kesam før du serverer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 glass vann med BCAA

Havregrøt ish bestående av:

0,5 dl med havregryn

2 dl melk/vann

2 egg

1 scoop proteinpulver vanilje

2 skjeer med kesam lime

Toppet med kanel

Anbefales på det sterkeste! Husk å koke havregynet først (ja den skal være tynn) før du deretter rører kjapt inn 2 egg mens det koker ganske kraftig. NB du har ikke tid til å hive eggeskallene før du rører de inn i grøten!

Rekkefølge:

Kok grøt av vann/melk og hvregryn

2 tilsett proteinpulver (kan sløyfes)

Rør inn egg

Rør inn kesam før du serverer

1/2 dl gryn ... er ikke det bare 20 gram?! Eller er jeg ute å kjøre? (Spør ikke for å pirke men fordi jeg har lyst å teste oppskrifte din☺)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så kjekt du ville prøve det! Ja er ikke så mye havregryn som skal til, men hovedpoenget er egentlig at den ikke skal bli for tykk før du tar oppi eggene. Så jeg tar ikke akkurat mål, men fra 0,5 til 1 dl, er bare sånn ca, så er bare å prøve seg frem. Bare husk at det ikke skal være for tykt når du tar oppi eggene så bør resten være ganske enkelt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

litt mindre enn normalt fordi jeg hadde midnight-snacktime da jeg ikke fikk sove i natt, ops.

2 egg, 2hviter, 100gr skinke, spinat og en yoplait dobbel 0%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...