Gå til innhold

[PC]Battlefield 4. Report in.


Ojive

Anbefalte innlegg

ATEEEEEEEN-SHUN!

Skriv ned ditt nick/soldier name her om du vil spille sammen andre fra fitnessbloggen ;)

Ellers fritt frem til å diskutere alt og ingenting ved Battlefield 4 for PC. Kjøpte min kopi idag og er rimelig spent på hvor stabilt det er, siden jeg har hørt altfor mange rykter om bugs og stabilitetsproblemer :p

Get your gameface on!

<-- RealOjive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

<-- Runek91

Spillet er ikke heelt stabilt og skuffer litt i forhold til BF3 som var orgasm i forhold :D

apparently, så er det en bug som gjør at headshots registreres dobbelt og kan oneshotte deg. Sniper rifle one hit HS SKAL drepe deg, men vanlig skudd skal det faktisk 2x HS for å ta deg. Nå er det sånn at av og til så registreres det dobbelt og alle løper rundt og oneshotter hverandre :p YOLO?

Jeg la merke til at som lavranked soldat i BF4, med ræva våpen og accessories så lønner det seg å være mer defensiv i spillestilen. Det hjelper liksom ikke å storme alt og alle som man gjorde i BF3, det vil bare resultere i en hurtig og pinlig død :p

Jeg vet ikke helt. Jeg synes man dør for lett i BF4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apparently, så er det en bug som gjør at headshots registreres dobbelt og kan oneshotte deg. Sniper rifle one hit HS SKAL drepe deg, men vanlig skudd skal det faktisk 2x HS for å ta deg. Nå er det sånn at av og til så registreres det dobbelt og alle løper rundt og oneshotter hverandre :p YOLO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spillet virket i går når jeg spillte med AMD 12.1 skjermdrivere, men jeg fikk ikke spillet til å kjøre i fullskjerm. Jeg fikk beskjed om å oppdatere driverene til 13.9 for at spillet skulle kunne spille stabilt. Det gjorde jeg, men i dag får jeg hverken BF4 eller BF3 til å starte. Det står bare: Joining Server og syncing skydata kommer opp, men etter det skjer det ingen ting før det gir opp og den blå stripen bare legger seg ned uten feilmelding. Jeg ser BF4 prosessen starter i taskmanager, men forsvinner etter litt samtidig som den blå stripen forsvinner.

Til nå har jeg prøvd å legge til unntak i windows brannmuren, oppdatert punkbuster, startet bf4 i admin modus, restartet uttallige gannger.

Noen som har hatt samme problemet? Evt. Vet hvordan man fikser dette?

Vill bli evig takknemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet virket i går når jeg spillte med AMD 12.1 skjermdrivere, men jeg fikk ikke spillet til å kjøre i fullskjerm. Jeg fikk beskjed om å oppdatere driverene til 13.9 for at spillet skulle kunne spille stabilt. Det gjorde jeg, men i dag får jeg hverken BF4 eller BF3 til å starte. Det står bare: Joining Server og syncing skydata kommer opp, men etter det skjer det ingen ting før det gir opp og den blå stripen bare legger seg ned uten feilmelding. Jeg ser BF4 prosessen starter i taskmanager, men forsvinner etter litt samtidig som den blå stripen forsvinner.

Til nå har jeg prøvd å legge til unntak i windows brannmuren, oppdatert punkbuster, startet bf4 i admin modus, restartet uttallige gannger.

Noen som har hatt samme problemet? Evt. Vet hvordan man fikser dette?

Vill bli evig takknemlig :)

Det hjalp ikke en dritt å oppdatere Punkbuster fra hjemmesiden iaff. Det som fiksa ting for meg var å kjøre Punkbuster install fra CDen som kom med. Rart.

Problemet JEG hadde med BF4 "out of the box" var at jeg ikke fikk kobla til noen servere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp ikke en dritt å oppdatere Punkbuster fra hjemmesiden iaff. Det som fiksa ting for meg var å kjøre Punkbuster install fra CDen som kom med. Rart.

Problemet JEG hadde med BF4 "out of the box" var at jeg ikke fikk kobla til noen servere.

Hvordan gjør jeg dette? Bare reparer installasjon? Jeg får ikke koblet til noe som helst i dag, men i går funket det jo sånn hallveis. Fikk det i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...