Gå til innhold

NIH med nytt studietilbud - kun ett kurs


oslove

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å tipse om at Norges Idrettshøgskole på fredag kom ut med nytt studieprogram, PT-utdannelse i et helt løp!

For mer info se:

Studieprogram Personlig trener Oslo - Norges Idrettshogskole

Utklipp%20-%20Studier%20-%20fra%20studiemodell%20-%20hvit%20bakgrunn%2060%20prosent%20av%20vanlig%20str.png

NIH har tidligere kun tilbudt PT-utdannelse i to, eller tre deler. Du har måtte studere og bestå fitness basis, for å ha mulighet til å melde deg opp til treingsveileder, og deretter personlig trener (disse to kan også tas samlet). Med det nye studiet kan du ta alt samlet.

Studiet koster 39 000, sammenliknet med AFPT 44 900 Studietilbud - www.afpt.no. Hvis du er interessert i å studere hos AFPT, har jeg forresten sett en rekke bloggere som tilbyr 5% rabattkoder!

NB: Opptaket åpnet i dag. Det er bare 30 plasser, og første mann til mølla!

Vil også opplyse om at jeg på ingen måte jobber for NIH. Har bare selv hatt store problemer mellom å velge mellom NIH og AFPT, og ble sjeleglad da jeg så det nye studietilbudet dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

som Stokkeland sier; Hos AFPT finner du forelesere som virkelig brenner for faget sitt. NiH har en del flinke forelesere, men langt fra samme kvalitet som hos AFPT. Personlig kjenner jeg forelesere ved AFPT og NiH, så jeg kan med trygghet si at kunnskapsnivået hos foreleserene til AFPT er MYE bedre enn hos NiH. Pensumet til AFPT er mye mer oppdatert og fornyes regelmessig. Jeg har selv solgt PT-timer til studenter ved NiH som vil lære seg baseøvelser. Jeg instruerte dem ut i fra deres kompendium som var alt annent enn imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...