Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P


Minelly

Anbefalte innlegg

Sorry boys,men det blir for mye motivasjonsfilmer av Kai Greene og Steven Steingal i youtube-tråden og generelt i andre tråder etter min smak så jeg oppretter denne tråden kun for oss girlsa;)

Post filmer/bilder av det som motiverer dere ladies!

Her er noen få av de filmene og bildene som motiverer meg til å dra æsen ut av sofaen og dra ned på gymmet for å bygga DAT ass...;)

Norske styrkeløftere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

Flott tråd! :thumbsup:

Skjønner ikke hvordan noen jenter ikke tørr å trene styrke, når de eneste bivirkningene er;

- en flott, kvinnelig, sterk kropp, som vil bære deg trygt gjennom hele livet.

- et sterkere psykisk sinn, som vil føre til at du kan presse deg selv lenger enn noen andre, men likevel kjenne dine grenser, og alltid ha evnen til å lytte til kroppen.

Det er ikke mer enn et halvt år siden jeg entret styrkesalen, og jeg har planer om å aldri forlate den igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tråd! :thumbsup:

Skjønner ikke hvordan noen jenter ikke tørr å trene styrke, når de eneste bivirkningene er;

- en flott, kvinnelig, sterk kropp, som vil bære deg trygt gjennom hele livet.

- et sterkere psykisk sinn, som vil føre til at du kan presse deg selv lenger enn noen andre, men likevel kjenne dine grenser, og alltid ha evnen til å lytte til kroppen.

Det er ikke mer enn et halvt år siden jeg entret styrkesalen, og jeg har planer om å aldri forlate den igjen :)

+1... "stram opp" timene,:D er det for evig og alltid slutt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...