Gå til innhold

Loggbokforumet er nå lukket for gjester


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Siden et par har spurt om det er det ikke lenger mulig å lese innholdet i loggbøkene for andre enn medlemmer. Dette hindrer også at de dukker opp på Google :)

Og det er nå mulig å slette poster fra hvem som helst i egen loggbok, så kan dere selv velge hvor ryddig dere vil ha den, og hva dere ikke vil ha av kommentarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Veldig bra. Forumet blir større hver dag, og tenk hvor mange gjester det er her i tillegg. Fornuftig og ha en lukket del. Det fører nok til at flere vil logge, noe som er bra.

Og så slipper man at hvem som helst kan lese alt du foretar deg!

Bra dere hører på brukerene, og tilslutt må jeg si at dette er blitt ett veldig bra forum og bra dere prøver å holde det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra, MEN: Er det mulig å dele med ikke-brukere likevel? Ved å legge på en parameter i URLen f.eks?

Jeg synes det er kjekt at folk jeg snakker med om trening kan se loggen min uten at de trenger å melde seg inn som bruker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...