Gå til innhold

Hvor store er ADIDAS PowerLift II Vektløftersko i størrelsen?


Tamadeus

Anbefalte innlegg

HM skoene mine begynner å bli slitne, og jeg kjenner at jeg kunne trengt litt bedre støtte. Så etter litt googling kom jeg frem til at disse er gode fra et studentbudsjett perspektiv.

Så da lurte jeg på hvor store disse er i størrelsen (Ettersom jeg må bestille de fra nettet) Si meg gjerne hvilken størrelse dere bruker i de billige skoene fra HM og disse feks? Evnt om de er like i størrelsen som andre Adidas joggesko eller Nike Freerun 5 (De kan jeg også sammenlige størrelsen med)

Tldr: Topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da får jeg prøve vanlig strl. Er 900 en grei pris? På magshop.no.

Må bare ta det på hukommelse, men ja, det er en grei pris. Mener å huske gymgrossisten m.fl ligger på 1200 ish...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket mine nå, har str 44. Og jeg ligger på 43-44 normalt avhengig av sko. Men de kunne ikke vært noe mindre, de er tight på. For min del så virker passformen mer som fotballsko, de er ganske smal midtfots. Hadde et par mirunz før i 44 og de var alt for store/løse på foten da de var mye bredere på midten. Det er i alle fall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gymgrossisten selger de i "ekslusive farger kun for dem" til 995. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/powerlift2-vivid-yellow

Sykt eksklusive - kun for gymgrossisten, og alle andre som selger adidas.

Jeg har Power Perfect 2 og de er hvertfall som vanlige adidassko i størrelsen. Tipper Powerlift 2 er samme greia. Og tipper forsåvidt de fleste svarene i denne tråden egentlig er på Power Perfect 2. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...