Gå til innhold

Hvilken type treningssko har du??


CaraMella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Jeg har noen fra Nike som er helt fantastiske!

Anbefaler å ta en tur på løplabbet å få analysert foten din sånn at du får sko som passer akkurat din fot, de har mange modeller og farger så er mye å velge imellom også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan faktisk ikke velge sko utfra hva som ser "kule" ut. Du må velge sko som passer til foten din med tanke på pronasjon og støtte.

Du løper mye så må nok ha en sko med greit med demping. Skoen dine skal imidlertidig ikke brukes til til styrketrening type beinøvelser da du får mer igjen for trening barfot.

Skoene dine er det aller viktigste treningsverktøyet du investerer i, så jeg ville gått en plass som har peil på føtter og sko og fått hjelp. Husk under, over, normalpronasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker mine Nike sko over alt i verden! Jeg har Nike Lunarglide 2 (den gamle modellen) som jeg bruker ute, Nike Lunarglide 3+ (som jeg har designet selv) inne og et par Nike innesko som jeg bruker inne hvis jeg kun skal trene styrke (får fort gnagsår av de hvis jeg løper med dem). Jeg var på Löplabbet når jeg bodde i Stockholm, og det anbefales virkelig å få sjekket beina dine for å finne de optimale skoene. Ikke vær redd for å legg litt tid og penger i ordentlige sko, det er uhyre viktig å finne de rette skoa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asics løpesko med pigg! Har vært gull på isføre i år :):) Har ellers vanlige løpesko i asics også, synes de passer min for veldig bra!

Sverger også til ascis.

Hver gang jeg skal kjøpe nye sko ender jeg med asics til slutt. Ette ett par "bomkjøp" der det visste seg at nike og diverse andre ikke var noe for meg, går jeg konsekvent etter asics :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vibram five fingers her.

Åå, de er så stygge :D

post-233-14440825645624_thumb.jpg

Kjæresten vil ha sånne..men jeg får ikke lov å ha brodder (fordi jeg er ikke ei 80 år gammel kjerring, men til min unnskyldning, jeg sklir minst to ganger pr dag når det er glatt ute), så da er vi enig i den saken:whistling:. Jeg brekker hofta (en dag) og hun får ikke tåsko:blush:

Apropos barfotsko, de har jo uten disse tær-tinga, er de også bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...