Gå til innhold

Hva spiser dere som helgekos? (både på bulk og deff)


Felicie

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer egentlig på hva dere fitness-interesserte koser dere med i helga. Synes det er gøy å høre hvor kreative mange er og også deilig å høre at noen chillern helt med en cola, burger og smågodt.

Selv går jeg for halvsunn i dag - kålchips, gresk yoghurt med honning, frozen banan med peanøttsmør og noen få yoghurtnøtter :love: Spiser alltid i overskudd på lørdager, men noen ganger er det overskudd av sjokolade/chips, andre ganger av litt sunnere varianter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I dag har jeg bare spist en tandori kyllinggryte fra Toro, men det varierer fra helg til helg. Av og til slipper jeg meg helt løs med taco/pizza, chips og brus og gjerne tur på byn også (mye alkohol), mens andre helger er det bare at jeg spiser vanlige middager som inneholder karbs og sauser etc. Det er veldig ofte jeg ikke tar noe som helst "helgekos" og bare spiser det jeg pleier..

Jeg er ikke så nøye på at kosen må være en lørdag så lenge det ikke overstiger mer enn den ene dagen i (annenhver) uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er så bra at dere vet å kose dere en dag i uka :lol:(y)

Det har ikke alltid vært sånn. Jeg har vært den maniske jenta og det er ingen plass å gå. Derfor er jeg heller ikke superstreng med kosten, med å veie mat og sånt - rett og slett fordi jeg vet at det går ikke mange dagene før jeg er helt besatt og litt psykisk ustabil med striks kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt lettere å gjøre det selv med god samvittighet når man vet andre gjør det! Føler meg alltid av en ellerannen grunn bedre når jeg ser at andre også koser seg, selv om de er opptatt av kropp og utseende! Har selv slitt med mat og sånt, så da er det virkelig lettere når andre viser at man ikke må være fanatisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...