Gå til innhold

Handletur til Sverige :)


Anbefalte innlegg

Skal til Sverige å handle førstkommende lørdag. Har hørt at det er mye bra, sunn mat som er billigere der. Noen som vil komme med tips om matvarer som er lik med de vi har her i Norge, som er lurt å få i i Sverige? Da tenker jeg på slike matvarer med bra protein, lite karb og fett. Kanskje protein pulver, vitaminer, omega 3 er billigere også? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna kylling og svinekjøtt! Smaker høkk kontra norsk og er fulle av vann (uansett om de skriver 0% vann eller ei)

Kosttilskudd er generelt sett billigere der, så det sparer du penger på. Aner ikke hvor i sverige du skal. Men fins alltid kostholdsbutikker der og de har sikkert nettside hvor du finner prisene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna kylling og svinekjøtt! Smaker høkk kontra norsk og er fulle av vann (uansett om de skriver 0% vann eller ei)

Kosttilskudd er generelt sett billigere der, så det sparer du penger på. Aner ikke hvor i sverige du skal. Men fins alltid kostholdsbutikker der og de har sikkert nettside hvor du finner prisene på.

Kylling og Svinekjøttet er meget billig i Norge ( Stor takk til Rema 1000 og Prix ), så den blir handlet her :) Spiser og drikker en god del av Kesam, protein pulver, så er mer ute etter meieriprodukter av denne sorten. Skal bare til storlien denne gang, så det er vel mindre muligheter for å finne kost tilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt av kjøttvarer, meieriprodukter pluss te, mel , egg o.l er mye billigere i Sverige.

Body Power som ligger på Nordbysenteret har alt av tilskudd til en veldig rimelig penge i forhold til her. Skal dit i dag for å kjøpe swebarer og kanskje en boks ekstra med koffeintabletter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en tur over grensa til påsken :) Dette er handlelista så langt:

Kalorifri spray på boks

Yoghurtblandinger

Diverse lavkarboting

Kylling karbonadedeig

Karbonadedeig

Kyllingfilet

Lett ost (De har noe sånn som 16% der eller noe? Veldig god!)

Sukkerfritt syltetøy

Keso

Kesella

Low carb sjokolade

Veggie mat

Pofiber

C-vitamintabletter

Celsius

Skyr

Krydder

Dressinger

Buckwheat pannekakemiks

Glutenfri og sukkerfrie produkter

:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparer ca 200kg per boks jeg kjøper med proteinpulver, så det kjøper jeg glatt der :) Koffeintabletter kan du kjøpe i store glass på treningsbutikkene til en rimelig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke spiselig, men hudkremen a-creme koster 170++ kroner i norge, 89 svenske i sverige! (doh:P) De har den på kosttilskuddsbutikken i andre etasje på senteret i charlottenberg:) Og i vita butikken. er det ikke det de har der og da? Husker ikke jeg.. Den kremen er bra eod, og som forskalingssnekker med daglig kontakt med betong veit jeg hva tørre sprrukne hender er og har prøvd mye.. A-creme funker, og kan brukes til alt, nesten.. :)

om noen skulle være i tvil;

http://www.a-creme.no/

matolje og slikt og er billigre der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Kylling og Svinekjøttet er meget billig i Norge ( Stor takk til Rema 1000 og Prix ), så den blir handlet her :) Spiser og drikker en god del av Kesam, protein pulver, så er mer ute etter meieriprodukter av denne sorten. Skal bare til storlien denne gang, så det er vel mindre muligheter for å finne kost tilskudd.

På Storlien er det ikke en dritt å hente av kosttilskudd. De har (hadde iallefall) en del på bensinstasjonen(Superpris) men dette var svindyrt. Hvis kosttilskudd er ditt primære mål så bestiller du på nett (mmsports.se, gymgrossisten.se el.l) og får det levert der istedet. Superpris er behjelpelige med adresse.

Sist jeg var på Storcash hadde de bare "Hulk I Bulk" produkter, og det merket er lagt ned så vet ikke hva de har der.. Men som sagt, skal du til Storlien ,bestill på nett og hent pakke der.

http://www.superpris.se/paketutlamning.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal en tur over grensa til påsken :) Dette er handlelista så langt:

Kalorifri spray på boks

Yoghurtblandinger

Diverse lavkarboting

Kylling karbonadedeig

Karbonadedeig

Kyllingfilet

Lett ost (De har noe sånn som 16% der eller noe? Veldig god!)

Sukkerfritt syltetøy

Keso

Kesella

Low carb sjokolade

Veggie mat

Pofiber

C-vitamintabletter

Celsius

Skyr

Krydder

Dressinger

Buckwheat pannekakemiks

Glutenfri og sukkerfrie produkter

:thumbsup:

Kalorifri spray på boks, hva er dette?

Navn på sukkerfritt syltetøyet?

Celsius, er dette noe du synes fungerer?

Buckwheat pannekakemiks, er di gode på smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalorifri spray på boks, hva er dette?

Navn på sukkerfritt syltetøyet?

Celsius, er dette noe du synes fungerer?

Buckwheat pannekakemiks, er di gode på smak?

Kalorifri spray er en spray du kan bruke i stekepanna og i former i ovnen, fremfor å bruke masse olje. Jeg synes den fungerer utrolig bra, og innholdet er ikke spesielt dårlig! Mange mener de heller bruker litt ekstra smør, mens andre synes det er best med en slik spray. Pam heter den. Hver sin smak bare :)

Det sukkerfrie syltetøyet jeg pleier å kjøpe er på nordby senter og heter onos, om jeg husker riktig. De har i bringebær, jordbær, tyttebær eplemos. Tyttebær er den beste, smaker akkurat som orginalen :) Men for all del, alle er gode!

Celsius er en koffeindrikk med 10kcal pr boks (330ml), ala red bull osv. Jeg synes den fungerer veldig bra! Kan godt hende det er fullstendig placebo, men det har gitt meg noen knallgode treningsøkter ;)

Pannekakemiks selges også i Norge, og ja - den er veldig god på smak. Enten blander du det med egg og melk utifra hva som står på pakken, eller så kan du bare bruke litt av miksen og blande det med andre meltyper og egg, melk, vann etter smak. Det pleier jeg å gjøre, og det blir alltid vellykkede pannekaker :) De kan snus til og med! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sukkerfrie syltetøyet jeg pleier å kjøpe

Det er vel viktig å si at det er uten tilsatt sukker, vel? Ser jo på det som en selvfølge selv, men ikke alltid jeg heller tenker over sånt når jeg ser "sukkerfritt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...