Gå til innhold

Egne gym for jenter og damer


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Ok, først av alt vil jeg si at jeg i alle år har sagt et klart nei til dette. Blant annet på grunn av "likestilling" har jeg ment at jenter og damer får pelle seg inn på vanlige vektrom. Etter i går kveld er jeg i tvil...

Her er saken. Jeg hadde full oversikt over alle damene på tredemøller og maskiner og lignende. Veldig bra, og ga meg noe å gjøre mellom settene. :D Så setter jeg i gang og kjører knebøy. Gode, dype knebøy med kontrollerte, rolige bevegelser. På nest siste repetisjonen av siste sett (ja, jeg var *sliten* i musklene) kommer det plutselig gående en jente inn i synsvinkelen min med klær som antakelig vis hadde sittet mindre stramt og røpet mindre om de var malt på kroppen hennes. Hva skjer? Jo, overkroppen min vrir seg en halv grad (jeg har da litt selvbeherskelse, må vite!) og vekten flyttes over på ene benet mitt som ender med å ta 90% av belastningen på den repetisjonen.

Så hva lærte jeg?

1. Damer bør enten kle på seg eller få egne gym (de må gjerne fly halvnakne mellom settene mine - for all del! :D )

2. Jeg kan kjøre tyngre i knebøy om jeg klarte mesteparten av vekten på ett ben

3. KUN se på meg selv i speilet

4. Det gjør JÆVLIG vondt i låret når man får seg en skikkelig strekk.

Men, nei - jeg klager ikke. Jeg har skadet meg verre på langt mindre koselig ting opp gjennom årene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, er fordeler og bakdeler ved begge kjønn vettu ;) Bare ikke like spennende for oss jenter å se menn som ikke klarer å ta øynene fra seg selv i speilet :p

Ingen fare her, i hvert fall - må bli *flinkere* til å se på meg selv i speilet når jeg trener ting jeg ikke liker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, først av alt vil jeg si at jeg i alle år har sagt et klart nei til dette. Blant annet på grunn av "likestilling" har jeg ment at jenter og damer får pelle seg inn på vanlige vektrom. Etter i går kveld er jeg i tvil...

Her er saken. Jeg hadde full oversikt over alle damene på tredemøller og maskiner og lignende. Veldig bra, og ga meg noe å gjøre mellom settene. :D Så setter jeg i gang og kjører knebøy. Gode, dype knebøy med kontrollerte, rolige bevegelser. På nest siste repetisjonen av siste sett (ja, jeg var *sliten* i musklene) kommer det plutselig gående en jente inn i synsvinkelen min med klær som antakelig vis hadde sittet mindre stramt og røpet mindre om de var malt på kroppen hennes. Hva skjer? Jo, overkroppen min vrir seg en halv grad (jeg har da litt selvbeherskelse, må vite!) og vekten flyttes over på ene benet mitt som ender med å ta 90% av belastningen på den repetisjonen.

Så hva lærte jeg?

1. Damer bør enten kle på seg eller få egne gym (de må gjerne fly halvnakne mellom settene mine - for all del! :D )

2. Jeg kan kjøre tyngre i knebøy om jeg klarte mesteparten av vekten på ett ben

3. KUN se på meg selv i speilet

4. Det gjør JÆVLIG vondt i låret når man får seg en skikkelig strekk.

Men, nei - jeg klager ikke. Jeg har skadet meg verre på langt mindre koselig ting opp gjennom årene :p

HAHAHAHA, herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare to alternativ; vi får begynne med burka på treningssentrene ..eller at alle menn går med bind for øynene (siden dere har full kontroll og kan alle øvelser utenat) ;)

Eller vi kan fortsette å (smug)kikke på dere og heller ta de problemene det medfører :p

Jeg kunne jo alltids trent på et rent styrketreningsgym, men...nah! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, har du sånne på ditt senter? Har bare sånne ekle hos meg ser du :(

Har du ingen fine menn altså... ? Kjipt da... Får litt boost med disse fine mannfolka.. Ikke at de er der hver gang da.. Men så er det en utrolig flott mann som jobber der også. Han ser jeg stadig. Blir ikke lei meg av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen fine menn altså... ? Kjipt da... Får litt boost med disse fine mannfolka.. Ikke at de er der hver gang da.. Men så er det en utrolig flott mann som jobber der også. Han ser jeg stadig. Blir ikke lei meg av det :D

Samboeren er jo der noen ganger da, og han ene massøren der er ganske så sikleverdig, bortsett fra det... Bare sånne menn som tror de er digg og de ssynes ikke jeg er digge :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren er jo der noen ganger da, og han ene massøren der er ganske så sikleverdig, bortsett fra det... Bare sånne menn som tror de er digg og de ssynes ikke jeg er digge :p

Ja han ene der jeg jobber ( liiite senter da, med 5 ansatte eller noe) er mer enn sikleverdig.. haha... Utrolig veltrent mann, som ikke er full av seg selv. Han er utrolig hjlepsom og veit hva ha driver med. Så om jeg trener aleine og trenger en spotter så pleier jeg å spørre han om han er ledig. For jeg veit han har peiling :D

Sånne mannfolk som tror de er deilige er som regel ikke det. hehe, men det kommer litt an på også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...