Gå til innhold

Dere med store lår, hvor handler dere bukser?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For min del fant jeg en på Carlings nå sist. Det morsomme var at det var den billigste de hadde...og den var fin :)

Uansett har du to veier å gå - enten kjøpe en bukse med litt stretch i eller å kjøpe en straight leg som er stor i livet. Den jeg fant som passet i lårene var 34" i livet, selv om jeg nok ikke er mer enn 31" i livet. Så da blir det belte. På 90-tallet hadde man i det minste noen hiphop-bukser som passet ganske bra i lår og over rompe. Nå må du bare lete, for ingen av designerne liker muskler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har dressmann xl butikk, vet at de selger svære gensere, men tror de selger bukser som ikke er ENORME, men samtidig som er tilpasset litt større lår etc:) Tror du kan bestille på nett. Eventuelt kan du kjøpe noen som er litt lange å legge opp beina litt, det er vel det enkleste om du ikke bor i bergen, oslo, fredrikstad, tromsø, trondheim eller stavanger hvor de har butikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser denne tråden gjelder bukser, men jeg orker ikke lage en ny ang. jeansshorts :)

Jeg spør vanskelig og det er vel et "longshot" å tro at noen har et godt svar, men vet dere om noen spesifike shortser/merker som har videre omkrets rundt lårene, men fortsatt forholdsvis smal midje? Har trålet hele lokalområdet etter jeansshorts i det siste, men får jeg shortsen over låra er det kun låra er den som kjent aaaaalt for stor i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser denne tråden gjelder bukser, men jeg orker ikke lage en ny ang. jeansshorts :)

Jeg spør vanskelig og det er vel et "longshot" å tro at noen har et godt svar, men vet dere om noen spesifike shortser/merker som har videre omkrets rundt lårene, men fortsatt forholdsvis smal midje? Har trålet hele lokalområdet etter jeansshorts i det siste, men får jeg shortsen over låra er det kun låra er den som kjent aaaaalt for stor i livet.

Tror det er en dansk fotballspiller som spør om det samma.

Virker iallefall som om han har fått stengt av blodtilførselen litt...

[ATTACH]117162[/ATTACH]

(kjenner forsåvidt til det du snakker om.. shortsen min og er helt horribel stram rundt låra)

post-10380-14440953787175_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker kun denne modellen: g-star arc 3d loose tapered. Finnes heldigvis i 10 talls forskjellig vask

[ATTACH=full]116034[/ATTACH]

Hvor stor er du rundt lår og rumpe? Vurderer å kjøpe slik selv. Ser de har i størrelse 40/34 på Zalando, det kan passe..

http://www.zalando.no/g-star-arc-3d-loose-tapered-relaxed-fit-jeans-bla-gs122a09f-952.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er du rundt lår og rumpe? Vurderer å kjøpe slik selv. Ser de har i størrelse 40/34 på Zalando, det kan passe..

http://www.zalando.no/g-star-arc-3d-loose-tapered-relaxed-fit-jeans-bla-gs122a09f-952.html

litt usikker. du burde evt prøve i en butikk for å sjekke størrelsen. g-star har de i ca alle ordentlige butikker hehe :) Jeg bruker 36/34 og da sitter den ca som en slimfit på ræva og lårene, men den ser ikke trang ut lissom:) hehe

Men bommer jeg feks på modellen så kan jeg glemme å komme oppi 36/34 hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt usikker. du burde evt prøve i en butikk for å sjekke størrelsen. g-star har de i ca alle ordentlige butikker hehe :) Jeg bruker 36/34 og da sitter den ca som en slimfit på ræva og lårene, men den ser ikke trang ut lissom:) hehe

Men bommer jeg feks på modellen så kan jeg glemme å komme oppi 36/34 hehe

Ok, takk :) Denne skal jeg prøve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...