Gå til innhold

Crossfit Oslo - Anyone?


flipp

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Har trent på CFO i litt over et år og er strålende fornøyd.

Stikkord er dyktige instruktører, bra sosialt miljø og ikke minst variert, intensiv trening.

Selv var jeg treningslei etter flere år med diverse idretter,å vanlig styrketrening på treningsstudio. Jeg meldte meg på et onramp kurs på cfo å har aldri sett meg tilbake. Har vel aldri vært i bedre form enn jeg er nå, setter nye personlige rekorder på løpende bånd. Har også vært i danmark å konkurert, noe som var en fantastisk opplevelse.

Dersom du er interessert, vet jeg ikke hvor mye du har hørt eller sett om crossfit, men det finnes utrolig mange bra videoer på youtube. (Mange av disse er såklart fra crossfit games, hvor verdens beste atleter konkurrerer, men alikevel morro å se på)

"people walk through the door and say: hey, wheres all the machines? We`re the machines!"

Mye av det som blir sagt i videoen hørtes kanskje ut som en klisje, men jeg er så enig i alt!

Crossfit er for alle, man behøver ikke å være i toppform for å starte. Man kan skalere ned øktene slik at det blir en bra økt for deg. Husker de første månedene hvor jeg gjorde ting jeg aldri hadde hørt om, eller gjort før. Jeg var i dritdårlig form, måtte skalere alt fra pullups til hvor mye jeg løftet. Nå, skalerer jeg vel knapt en økt, behersker nesten alle teknikker (dog ikke alle like godt) å ting man skal gjøre. Jeg har lært meg alt fra å ta muscleups, gå på hendene til olympiske løft.

Anbefaler deg å melde deg opp på en gratis prøvetime, eller bare stikke innom imorgen, da blir Crossfit Oslo sin første konkurranse arrangert: Ragnarok. Starter klokken 9 å holder det gående til 19 tiden.

Lurer du på noe mer, er det bare å ta kontakt, så skal jeg forsøke å svare så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotte90

Anbefaler deg å melde deg opp på en gratis prøvetime, eller bare stikke innom imorgen, da blir Crossfit Oslo sin første konkurranse arrangert: Ragnarok. Starter klokken 9 å holder det gående til 19 tiden.

Hvorhvorhvor? Kunne googla, men er sikkert flere som kommer til å lure :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotte90
Mølleparken 4. Ligger ved Wallmans salong ved Akerselven.

11,12,13 trikken fra jernbanetorget til Birkelunden, ca 5 minutter å gå fra trikkestoppet, på nedsiden av Ringen kino.

Gule Sider® Kart

RAGNARÖK | @ Crossfit Oslo, lørdag 3 november 2012

[ATTACH=full]69394[/ATTACH]

Og det er åpent for tilskuere som bare er nysgjerrige? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lotte90
Jepp! Men bare til info, så er den første økten klokken 9 ute, så kle deg etter været ;) Ellers er alt innendørs. Har du ikke vært der, anbefaler jeg deg at du kikker innom om du lurer på hva crossfit er :)

Stor sannsynlighet for at jeg dukker opp med en venn for å se konkurransen. Har vel en ganske grei forståelse for hva crossfit er, og det virker heidundrende gøyalt, men når bare selve introkurset i seg selv koster 2500,- er det ganske umulig for meg å bli med. Trist og leit, men sånn er det desverre med den saken. Blir nok knallgøy å se på gjengen med flinke folk imorra da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor sannsynlighet for at jeg dukker opp med en venn for å se konkurransen. Har vel en ganske grei forståelse for hva crossfit er, og det virker heidundrende gøyalt, men når bare selve introkurset i seg selv koster 2500,- er det ganske umulig for meg å bli med. Trist og leit, men sånn er det desverre med den saken. Blir nok knallgøy å se på gjengen med flinke folk imorra da! :D

Da ses vi nok imorgen! :)

Ja det er rimelig dyrt med 2500 for introkurs, så månedspriser på 925-725 kroner..Men om du noen gang skulle få penger til det, så er det verdt hver krone! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotte90
Da ses vi nok imorgen! :)

Ja det er rimelig dyrt med 2500 for introkurs, så månedspriser på 925-725 kroner..Men om du noen gang skulle få penger til det, så er det verdt hver krone! :)

OH LORD, det er dyrt, ja. Ikke noe for studenter, med andre ord :bored:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotte90
Joda, alt handler om prioriteringer ;)

Liker å si at det er bare å droppe ei helg på byen, så er prisen betalt.

Hahah, lenge siden du har vært student? ;) Med sekstusen kroner i inntekt og fem tusen i utgifter pr mnd er det nok ikke et spørsmål om prioriteringer. Men nå må vi ikke drifte off topic :) EN DAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...