Gå til innhold

Brød.. fy fy


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Brød har vel et dårlig rykte fordi en skive med 1 servelatbit og litt majones gir ikke så mye bra næring. Om man derimot lager en ordentlig brødskive med 3-5 skiver med skinke, litt paprika og sunt margarin blir ikke skiva så ille lengre. Lag ordentlige brødskiver og spis brød med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brød har vel et dårlig rykte fordi en skive med 1 servelatbit og litt majones gir ikke så mye bra næring. Om man derimot lager en ordentlig brødskive med 3-5 skiver med skinke, litt paprika og sunt margarin blir ikke skiva så ille lengre. Lag ordentlige brødskiver og spis brød med god samvittighet.

Hvorfor er margarin sunnere enn eksempelvis smør eller majones?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig preferanse trumfer (nestent) alt når det kommer til vekttap. Om du ikke har reaksjon på brød, så er det heller ikke noe problem å spise det. For meg er brød lite gunstig og økonomisk. Skal jeg bli mett på brød må jeg ha 2 påleggspakker på brødskiven :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig preferanse trumfer (nestent) alt når det kommer til vekttap. Om du ikke har reaksjon på brød, så er det heller ikke noe problem å spise det. For meg er brød lite gunstig og økonomisk. Skal jeg bli mett på brød må jeg ha 2 påleggspakker på brødskiven :p

Enig når det gjelder det med personlig preferanse. Men for meg har det vært helt omvendt. La om livsstil fullstendig for 6 år siden og har gått ned nesten 50 kilo siden det. Spist masse brød og koser meg fortsatt med det. Kan dog få ekstrem craving av fine baguetter, ciabatta og slikt, så det prøver jeg å ligge unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig når det gjelder det med personlig preferanse. Men for meg har det vært helt omvendt. La om livsstil fullstendig for 6 år siden og har gått ned nesten 50 kilo siden det. Spist masse brød og koser meg fortsatt med det. Kan dog få ekstrem craving av fine baguetter, ciabatta og slikt, så det prøver jeg å ligge unna...

skjønner ikke helt hva du vill frem til her? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...