Jump to content

Stevern

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  1. Kalsium hemmer opptak av sink. Magnesium og B12(er det den som er i ZMA?) blir ikke påvirket av det.
  2. Har hatt samme problem. I tillegg til facepulls, hadde jeg god effekt av hyppig (daglig) tøying av bryst og lats.
  3. Rhabdo? Har du mørk(brun?) urin, kan det være det. I så fall få til lege, det kan skade nyrene dine. (jeg er ikke medisinsk utdannet, så ta alt jeg skriver med en klype salt)
  4. Tolket TS som at det var "oppstramming" som var målet, og ikke kondis . Men skal man unngå å stagnere for fort, kan det være lønnsomt å ha et bevisst forhold til intensitet.
  5. Fort gjort å stagnere på SS dersom du kjører mye intensiv kardio i mens du er i kaloriunderskudd. Kardioen er ikke bortkastet som sådan, men det blir enda en ting som kroppen må restituere seg fra. Personlig ville jeg holdt meg til gåing i snakketempo dersom man må ha noe i tillegg til Starting Strength.
  6. Sist jeg makset, par mnd siden: Vekt: 100+- Bøy 135 m/belte Benk 90m/håndleddsstøtte Mark 175 m/belte
  7. Memento vivere / Carpe diem
  8. TRX er en treningsslynge du finner på mange treningssenter. Du kan f.eks søke opp TRX squat på youtube for detaljert instruks, men prinsippet er enkelt; du går ned i knebøyposisjon mens du holder i slyngen, og så kan du hjelpe litt til med armene for å komme deg opp - bare pass på at det er beina som gjør mesteparten av jobben.
  9. Vil skyte inn at frem til du klarer knebøy med egen kroppsvekt, er assisterte knebøy med TRX(evt annen type slynge) noe du burde ha med. Oppsettet ditt likner på første øyekast litt på RYP? Bare husk å øke belastningen bittelitt for hver gang du trener - da vil fremgangen komme fortere. Utover det, er det supert at er kommet i gang! Go you!
  10. Anekdotisk bevis for at folk har blitt feite av proteinpulver kommer vel mest sannsynlig ifra folk som har blitt feite av å drikke en hel masse gainer .
  11. 1. Kaffe 2. Egg 3. Proteinpulver 4. Epler 5. Tunfisk
×
×
  • Create New...