Gå til innhold

Thomas Edland

Medlemmer
  • Innholdsteller

    86
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Thomas Edland

  1. Moralen her er med andre ord å dele det opp ? :-)
  2. Det var dårlig skrevet av meg, jeg var heeeelt ferdig når jeg kom hjem! :-)
  3. Aslak: Jeg kommer til å øke belastningen uke for uke og jeg føler jeg har et rimeligt godt treningsgrunnlag etter en del år med trening. Målet med treningen min er å gå ned i vekt å få tilbake godformen som jeg hadde for noen år siden, skal vel ikke legge skjul på at se godt ut i bar overkropp på stranda ikke heller er å forrakte.
  4. STORFORMEN ER I ANMARSJ!!!

  5. Tenker at det blir ikke like stor belastning som når jeg kjører konsentrert på enkelte muskelgrupper? Trente dette i går og det var en fantastiske følelse at man føler man har fått tatt ut så å si alt! Knebøy: 10 reps x 3 set Benkkpress: 10 reps x 3 set Pull ups 12 reps x 3 set (med motvekt) Sidehev: 12 reps x 3 set Tåhev::12 reps x 3 set Pallof press 12 reps x 3 15 kg høyre side 12 reps x 3 15 kg venstre side Markløft: 10 reps x 3 set Franskpress: 12 reps x 3 set Militærpress: 12 reps x 3 set Bicepscurl: 12 reps 4 set Planken 60 sek x 2 Hø
  6. Hei Jeg kom over denne artikkelen fra Robert Eilertsen. Har til nå gått ned 25 kilo og vil få minsket magen en del, da det er denne som henger mest igjen. TRENINGSØKT A TRENINGSØKT B Øvelse Serier Rep Øvelse Serier Rep Knebøy 3 5 Knebøy 3 5 Benkpress 3 5 Militærpress 3 5 Hip-thrust 2 8 Foroverbøyd roing 3 5 Pullups 3 8 Markløft 1 5 Sidehev 3 12 Franskpress 3 8 Tåhev 3 12 Bicepscurl 3 8 Pallof press 2 12 Planke 2 Maks Er dette opplegget til Robert noe optimalt om jeg vil bygge og gå ned i vekt? Føler jeg har stort fremgang når det gjelder styrken :-) Takker for
  7. Hei Jeg skal gjennomføre en operasjon som gjør at jeg ikke kan trene på 2-3 uker, Er godt igang med min vektnedgang og lurer på om det er noen tips til dietter jeg kan begi meg ut på for å forsette vektnedgangen? Er vel ikke noe hemmelighet at sommeren 2013 nærmer seg og jeg som alle andre vil ha resultater....HJELP! :-D
  8. Heisann Ny uke og nye muligheter Jeg har fått tildelt et kosthold der jeg skal ha 1 proteinshake og havregrøt til frokost, idag fikk jeg ikke tatt dette da ting kom i veien. Nå er kl, 10 og jeg skal ha mitt første måltid, noe som blir 200 gram torskefilet og bokkoli. Blir det feil da jeg ikke får i meg disse karbohydratene idag med tanke på forbrenningen? Et annet spørsmål er som måltid nummer 2 så blir det idag 200 gram laks og isbergersalat, så skal jeg ikke trene før cirka kl. 19 i kveld, hva er rådet her, å ta å vente med måltid nummer 3 som blir 200 gram kjøtt til etter t
  9. Hei Jeg fikk servert en middag idag av min samboer idag med kyllingkjøttdeig, brokkoli, paprika, bretagne saus (uten melk, men med vann) og ost på toppen. Sitter med en følelse av at dette ikke er særlig sunt????
  10. Thomas Edland

    Frokost!

    God morgen alle sammen :-) Jeg hadde rett og slett en "blåtirsdag" da jeg ikke rakk å få med meg frokost. Sitter nå her på jobb å vurderer et par Wasa knekkebrød, hva tenker dere om det? Hadde ei god treningsøkt igår og skal trene igjen senere i kveld, det er vel ikke noen "stopper" for vektnedgang eller byggingen av kropp om jeg spiser dette?
  11. Er inne i en god periode :-D

  12. Hei alle sammen :-) Lurte på om noen har erfaring med "Lofoten" sin varmrøkt laks som man får kjøpt i butikken, den fileten. Er dette noe gunstig å spise som et måltid?
  13. Hallais :-) Jeg er en gutt på 24 år som er godt igang med min vektnedgang og livsstilsendring. Leser en del om trening og det å bygge kropp, samt som jeg går ned i vekt, dette går jo sammen som hånd i hanske. De siste dagene har jeg trent markløft, benkpress, rygghev, planken og situps som primærøvelser. Har fyllet på med øvelser som nedtrekk (med stang og tau), sittende roing, skrå hantlepress, cablecross, sidehev, franskpress, armcurl. Leser at markløft og benkpress er to av de beste øvelsene for man trener hele kroppen, hva tenker dere om dette om jeg vil bygge kropp? Ikke
  14. Jeg er klar for ei ny uke med trening og sitter nå klar til å dra avgårde på trening, jeg er en mann på 125 kilo som har gått ned 17 kilo på 15 uker. Jeg trener en del styrke og har den "sikre" med 12 x 3 og 12 x 4, kommer an på hvilke øvelser. Har noen en formening om hva som gir best effekt og som gjør at musklene kommer fortere? Skal jo ikke legge skjul på at markerte muskler hadde vært kjekt å oppleve snart.....
  15. Hei Jeg har fått beskjed av min PT at jeg skal spise 200 gram kjøtt, fisk eller kylling til de måltidene jeg spiser. Er dette samme for menn uansett hvor mye man veier?
  16. God ettermiddag alle sammen :-) Jeg har gått på vekta idag morges og den viste opp et halvt kilo. Har trent og spist likt som de andre ukene, der jeg har gått ned mellom 1 - 1,5 kilo. Hører fra enkelte at dette med at muskelmassen vokser og har et slikt utlsag på vekta er bare en dårlig unnskyldning, at man har bare seg selv å skylde dersom ikke vekta viser nedgang. Har dere noen bevingende ord til meg? Føler jeg har svikta denne uken, selv om jeg har gjort alt "etter boka"
  17. Herlig å innlede helgen med gode resultater, ned 1,2 kilo denne uken :-)

  18. Det blir 90 minutters spinning i kveld :-)

  19. Hei alle sammen! Samboeren min disket opp med et meget godt måltid, men jeg sitter med en følelse av at det kan være usunt. Vi hadde kyllingvinger med texmex-mix og ovnstekte grønnsaker (broccoli, squash, gulrøtter, sopp og løk). Grønnsakene ble stekt i olje. Er dette usunt?
  20. Mange gode innspill her, takker for gode råd :-) Følge meg gjerne videre, da jeg nå har gått ned 6,5 kilo på 7 uker. Veier nå 132,2 og lengre ned skal det!
  21. Hei alle sammen! Er godt i gang med å gå ned i vekt og har gått fra å være en mosjonist til å bli treningsfreak. Jeg spiser kjøtt til de fleste måltider i form av kylling, fisk og biff. Men jeg får noen dager et sug etter brødskive, spesielt til kveldsmat. Jeg føler jeg legger på meg når jeg spiser brød, og har en dårlig samvittighet etter at jeg har spist..... Ligger på en plass mellom 1100 og 1200 kcal i hver treningsøkt jeg har, vet ikke om det har noe å si. Nå skal de sies at jeg ikke spiser brød hver dag, men en gang innimellom. Når jeg ikke spiser brød, men kun kjøtt o
×
×
  • Opprett ny...