Gå til innhold

OleMarius

Medlemmer
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om OleMarius

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 15. april 1984

Converted

  • Facebook
    olemarius
  • Twitter
    olemarius

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. 3 par helt nye Reebok Legacy Lifter (herre) løftesko i str 44 selges og kan leveres i Oslo eller sendes mot frakt i tillegg. Leveres ny i eske og kan selvsagt prøves før på før kjøp ved henting. Løfteskoene gjør deg stø som et fjell hele veien i løftet og grunnet tykk hel vil du få større ROM (Range of Motion). Helt klart en fordel om du ikke har verdens beste ankelmobilitet. Sammenlignet med Adidas Leistung Rio er er disse noe tyngre som jeg føler gir enda bedre stabilitet, og har mer plass i tuppen enn Adidas sine som faktisk ble ubehagelig trange selv om de var i min størrelse.
  2. La merke til at det gikk helt fint å sykle. Da kjente jeg ingen smerter som ved gange, så jeg tok en tur på gymmen og varmet godt opp på sykkel og kjørte en kardioøkt etter styrketrening på sykkel. Virker som det hjalp stort å bare få latt muskelaturen jobbe og la kroppen fikse seg selv Takker uansett for svar, blir det værre eller noe annet dukker opp har jeg deg bookmarket! :-)
  3. Dette bildet beskriver hvor det gjør vondt (litt mer spredt enn den røde dotten). Noen punkter 1. Det gjør ikke vondt når jeg står rett opp og ned, kun når belastningen er på front av fot ved vanlig gange eller spesielt ned trapper. Nok til at jeg velger å gå i relativt rolig tempo. 2. Det er ikke stikkende smerte. Den beste beskrivelsen er vel kanskje at det føles ømt. 3. Jeg merker på venstre fot at hvis jeg prøver å trykke kun storetåa ned i bakken så forplantes trykket i foten og smerten kommer litt mindre konsentrert i illustrert område. Venstre fot er litt værre enn høyre. 4. Je
  4. Jeg fokuserer godt på legg når jeg kjører tåhev og kjører ganske tungt her (60-80kg avhengig av rep-range) , 2 sec pause på topp og bunn, rolig og kontrollert. Har hatt bra fremgang også. Nå kan ikke jeg si noe sikkert, men jeg ville gjetta at det har med mye eksplosiv cardio (i 1 min) mellom hvert eneste sett, hver dag over 2 uker som kan ha vært utslagsgivende. Men jeg skal uanset ha i bakhodet det du nevner om at jeg kanskje bruker fotmuskelatur til neste gang slik at jeg kan kjenne på det der og da, det kan jo være at det er noe jeg ikke har tenkt over og at du har rett :-) Ser u
  5. Hei, Kjenner det gjør vondt foran på ankelen når jeg går. Smerten kommer når helen er oppe og det blir belastning. Det er ikke værre enn at jeg klarer fint å gå både trapper og vanlig, men jeg er fortsatt litt redd for å kjøre noe mer intenst enn det. I ukene i forveien kjørte jeg mye cardio mellom sett som bestod mye av step-ups, stående løping osv. Smertene kom dagen etter at jeg syklet eksplosivt på en bysykkel (jeg hater at de går så sakte så jeg ga 200%) så jeg er usikker på om det kommer fra langvarig belastning eller kun den syklinga. Det er ingen synlige tegn utenpå, verke
  6. Ja man må senke vektene noe, men jeg har ikke hatt problem med å gå tom for energi i løpet av en økt grunnet kardioen. Det som det argumenteres for er at denne formen for HIIT trening gjør at man forbrenner mer både under økten og de neste 24 timene, samt at man får levert næringsstoff raskere til musklene som igjen bidrar til både restitusjon og muligens også styrke og muskelmasse. Jim Stoppani selv sverger til denne metoden og mener den bidrar på alle 3 plan. Kom også over disse: "Aerobic cardioacceleration immediately before each set of resistance exercises therefore rapidly elimina
  7. Jeg ønsker å høre andres erfaringer om cardio-acceleration, eller kardio mellom sett på godt norsk. Har noen prøvd dette? I forbindelse med hvilket program og målsetning har du prøvd det, og hvilke resultater opplevde du? Her er mine egne erfaringer etter en uke: Siden Januar har jeg pløyd meg igjennom Jim Stoppani Beginner to Advanced og Shortcut to Size. Når sistnevnte var ferdig var det tid for nytt program, og siden ønsket nå var å prøve å cutte litt begynte jeg å lese på Shortcut to Shred programmet, også av Jim Stoppani. Program: http://www.bodybuilding.com/fun/jim-stoppani-six-we
  8. Ikke noe å beklage at du er ærlig, det er absolutt det jeg ønsker :-) Jeg føler ikke underkroppen henger etter egentlig, regular fit buksa mi fra HM ble til slutt en skinny-fit for meg og nå går den ikke på i det hele tatt xD At jeg ikke har tatt squats med frivekter er egentlig bare en vanesak fordi jeg aldri har gjort det, men stoler på deg og skal absolutt få kommet i gang med det. Starter da med lave vekter så jeg får terpet litt teknikk først. Noe jeg misliker med S2S programmet er at man bytter veldig mye om på øvelser, så det er vanskelig å tracke fremgangen nøyaktig. Jeg noterer me
  9. Lov med fler middager om dagen? xD Middag 1: https://instagram.com/p/5zaCTSojPH/?taken-by=olemariusloset Middag 2: https://instagram.com/p/50D8X8ojEw/?taken-by=olemariusloset
  10. Hei, Først litt om meg og programmene jeg har kjørt siden februar samt noen tall på hva jeg ligger på nå. Kjønn: Mann Alder: 31 Høyde: 175 Vekt (pr dags dato): 73 Mai 2014 / Juli 2015 inkl flex I 2014 lå jeg på ca 76-78kg før jeg begynte på en ekstrem ketosediett på litt over 2 mnd samtidig som jeg trente lett pga en skulderskade. Da kom jeg meg ned til 70kg. Jeg gjorde noen feil på denne dietten som gjorde at jeg sleit med å trene. Dårlig carbup og overdrevent lite carbs, men ned i vekt gikk jeg. I februar hadde jeg trent litt på og av, og jeg lå nå stabilt på ca 72-
  11. Kom over en veldig bra artikkel om BCAAs: http://www.pponline.co.uk/encyc/nutritional-supplements-bcaa-and-its-effect-on-sports-performance-40852
×
×
  • Opprett ny...