Gå til innhold

hanibanani

Medlemmer
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Oi, da har jeg nok bomma litt ja... Skal prøve å øke inntaket litt, og håper det vil gi positivt utslag både på trening, resultater og energinivå ellers
  2. Hei Trener styrke ca. 3 dager i uka og hver økt er på mellom 70 og 90 min. Har hovedvekt på lår og rumpe, men slenger inn overkropp hver økt også. Utenom styrketreningen går jeg tur i moderat tempo et par ganger i uka. Ettersom jeg er ganske fersk når det kommer til styrketrening er jeg ikke akkurat supersterk for å si det sånn, men det går stadig framover. Merker allerede etter 1 mnd at overarmer og framside lår er strammere. Så, spørsmålet mitt er: Jeg er 162 cm og omtrent 55 kg, altså ikke tjukk på noen måte, men har en del fett på lår, hofter, rumpe og overarmer, samtidig som jeg
  3. Hei! Har begynt å trene styrke ganske nylig, og synes det er veldig gøy. Hovedmålet mitt er å stramme opp kroppen, spesielt rumpe og lår, og i den forbindelse har jeg gjort en del bulgarsk utfall, en øvelse jeg egentlig liker veldig godt pga. jeg føler den tar så godt på rumpa. De siste øktene har det gjort veeldig vondt i den bakerste foten under bulgarsk utfall. Jeg får en brennende følelse og det kjennes ut som forsiden av låret er på vei til å revne. Jeg greier ikke å ha den fremste foten så veldig langt foran den andre pga. smertene (greide det før, bare ikke de siste 3-4 treni
×
×
  • Opprett ny...