Jump to content

Synne

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. hele kroppen er jo bygget opp av vev... muskelvev, fettvev, binde- og støttevev. men jeg tror egentlig den største forskjellen ligger i muskulaturen på folk. beinbygningen er ikke særlig større eller mindre enn 1-2 kg, mens muskulaturen er det betydelige forskjeller på alle mennesker, avhengig av hvilke type muskulatur de har mest av.
  2. heheh, helst ikke. men poenget da. Jeg vil helst unngå og gå ned i styrke, bare bli lettere. Veier ca 74 kilo liksom. Bør egentlig ligge på like under 70. Kan jeg gjøre det ved å øke cardio mengden, og spise bedre? jeg spiser forøvrig sunt, mer mengden som kanskje er problemet. Så det kan jeg jo endre. Har nok noe fett og gå på også, men det er ikke det som er hovedproblemet, sånn egentlig. Blir veldig glad for svar
  3. Hei, jeg trener mye tung styrketrening, og har gjort det en stund. Når det gjelder bein går det for det meste i knebøy, utfall og markløft. Kroppen min reagerer fort ved styrke, og jeg har merket at den har blitt større, noe som begynner å bli et problem, spesielt når det kommer til beinmuskulatur. Jeg trener forøvrig med over 100 i knebøy, og makser nok på enda mer. Jeg veier for mye, og muskulaturen min blir for tung. Jeg lurer dermed på om jeg kan endre dette ved å endre styrkeform (for eksempel eksplosiv), løpe mer, eller om dette er noe som må gjøres gjennom kosthold?
×
×
  • Create New...